recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VMC fejl med Terratec 2400i kort og TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVMC fejl med Terratec 2400i kort og TV2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zerobite Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: VMC fejl med Terratec 2400i kort og TV2
    Sendt: 28-September-2008 kl. 19:50
Hej alle

Jeg har efter min sidste 'fiasko' her været ud og investere i et Terratec Cinergy 2400i DT kort, som umiddelbart løste mit problem med DVB-T signaler på min ikke-åbne YouSee linie.

Desværre er det ikke en rose uden torne idet jeg oplever at Vista's Media Center ganske enkelt stopper når jeg skifter over på TV2.
Er der nogen der genkender dette symtom?

Jeg kan fint se de andre kanaler kortet kan modtage men så snart der skiftes over på TV2 smider VMC en "Stoppet" dialog hvor jeg så kan vælge 'Fortsæt' eller 'Afbryd'.
Vælger jeg 'Fortsæt' kommer dialogen igen med det samme;
vælger jeg 'Afbryd' .. jah såeh...gæt selv.. :0)

Super nitte tænkte jeg og prøvede med Terratec's egen software..der var ingen problemer så jeg tog den igen videre til MediaPortal da jeg har hørt folk tale positivt om dette.

Men efter at have leget en del med det i dag må jeg godt nok indrømme at jeg mildest talt synes at deres interface er ganske usammenhængende og fejlfyldt.

Jeg ville derfor gerne skifte tilbage til VMC så hvis der er nogle der ud fra mine beskrevne symptomer kan komme med et bud på hvad der kan være galt, ville jeg være dybt taknemmelig..

Mvh
Stinus O.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu