recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PZ80 / digi.box / mpeg4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PZ80 / digi.box / mpeg4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PZ80 / digi.box / mpeg4
    Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 06:31
YouSees HD Samsungmodtagere har mpeg4, så de vil være aktuelle i en del år fremover.

Iøvrigt må du ikke blande udviklingen sammen for ændringer på DVB-T nettet og TV-Udbydernes kabelnet.

Ændringerne i 2012 gælder kun for DVB-T.


Redigeret af fast2night - 17-Oktober-2008 kl. 06:36
Mvh Hans
Til top
zanetti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 05:22
 Hej derude

 Min gamle far skal have nyt tv - han begik den dumhed at købe et medion i netto for nogle år siden..

Han har set lyset og indrømmet at det var en fejl. Nu vil han have ordentlige billeder og fremtidssikring.

Han har kabeltv fra yousee og en selector-boks.

Budget er ca 10 K, og et 42" vil være passende.

Mit forslag er et Pana PZ80 - koster lige nu en små 9 K.

Den gamle har snakket lidt om især Sony med dvb-c-tuner og muligheden for at undgå en yousee-boks. Men jeg tror nu ikke (som mange af jer) at man slipper for en boks i det lange løb.. så hvorfor bruge penge på dyre tunere.. og såvidt jeg kan læse har rigtig mange problemer med det, så det har jeg næsten talt ham fra...

Men mit (og den gamles) spørgsmål er så: hvad med mpeg4 ?, kræver det så i år 2012 boks nr. 2, og er det derfor dumt at købe et tv der ikke har mpeg4.

Eller kunne man forestille sig at yousee kommer med en ny boks i 2012 der har mpeg4 ?

Eller er det helt umuligt at spå om, da der sker så meget så hurtigt.


hvad siger i til det ?

tak på forhånd.








Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu