recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - optagelse fra tvs dvb-c guide virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketoptagelse fra tvs dvb-c guide virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bowinkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-November-2005
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: optagelse fra tvs dvb-c guide virker ikke
    Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 20:55

Hej,

Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er en der kan svare på eller har erfaringer med:

Jeg har Sony 37V4500 sat sammen med HXD870 via HDMI og Scart Smartlink - og har Yousee Digital tv via DVB-C i fjernsynet. Alt fungerer på nær een ting:

Jeg har fundet ud af, at jeg kan sætte en optagelse via guiden på tv'et blot ved at markere den til "timeroptagelse". Rigtig smart. Det der så skulle ske er at når optagelsen skal starte, skulle HDD starte op og starte optagelse. Desværre er det ikke det der sker. Den starter fint op, men skriver så "cant rec", og så sker der ikke mere (forbliver tændt, men optager ikke). Hvis jeg forud for optagelsen har sørget for at HDD ikke er i standbytilstand, men tændt, så optager den fint når optagelsen starter - men går selvfølgelig ikke i standby efter optagelse.

Ovenstående er uafhængigt om tv'et er tændt eller ej når optagelsen pågår (skærmen tænder iøvrigt ikke under optagelse, hvilket er total cool). 

Anyways: Det kan da ikke være meningen at den skal skrive "cant rec" - jeg har prøvet snart alle indstillinger, men det ændrer ikke noget. Kan ikke læse mig til det nogle steder, ved ikke om det er en softwareopd der skal til (det kan jeg heller ikke læse mig til).

Håber der er nogle der har erfaringer med det og kan give mig lige det fif jeg har brug for .

mvh

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu