recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanal5 flere reklameblokke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKanal5 flere reklameblokke?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Det er sgu surt show. jeg har 55 betalings kanaler for Kr 170 om måneden samt 35 gratis, en del af kanalerne udbydes også i DK. DR og TV2 tages via DTT.

Jeg har CD og er dybt afhængig af Discovery og Zulu. De skulle vel ikke være blandt dem du modtager hos Sky?

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Hvad er nu det for noget djævelskab Kanal5 er begyndt på?Her under Criminal Minds har der været 3 reklameblokke. Er der ændret på reglerne for afbrydelser i udsendelser, eller gør de bare som det passer dem?
Jeg tror de
tester en ny form (og mere amerikansk). Det var en fornøjelse at have en afbrydelse på to reklamer den ene gang og 4 reklamer den anden gang inden serien fortsatte, i stedet for de normale 8-9 minutters pauser.


Hvordan kan det du bruge ordet 'fornøjelse' ifm reklameafbrydelser



I forhold til 9 minutters reklamer er 1 minut en fornøjelse
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Jeg har CD og er dybt afhængig af Discovery og Zulu. De skulle vel ikke være blandt dem du modtager hos Sky?



Zulu er dansk og er kun hos CD, og jeg tror heller ikke at den nordiske udgave af Discovery er tilgængelig via Sky.
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Hvad er nu det for noget djævelskab Kanal5 er begyndt på?Her under Criminal Minds har der været 3 reklameblokke. Er der ændret på reglerne for afbrydelser i udsendelser, eller gør de bare som det passer dem?


Jeg tror de tester en ny form (og mere amerikansk).

Det var en fornøjelse at have en afbrydelse på to reklamer den ene gang og 4 reklamer den anden gang inden serien fortsatte, i stedet for de normale 8-9 minutters pauser.

Hvordan kan det du bruge ordet 'fornøjelse' ifm reklameafbrydelser

Jeg ser INGEN af de kanaler der afbryder deres udsendelser med reklamer. Det er til at få spat over...


Så skulle de hellere eksperimentere med at samle alle reklameblokkene til tidsrummet 03-05, og holde resten af sendefladen helt fri.
Mvh Hans
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Jeg har CD og er dybt afhængig af Discovery og Zulu. De skulle vel ikke være blandt dem du modtager hos Sky?



Zulu er dansk og er kun hos CD, og jeg tror heller ikke at den nordiske udgave af Discovery er tilgængelig via Sky.

 Korrekt Zulu kan naturligvis ikke modtages der, jeg kan i øvrigt ikke se hvad jeg skal med den kanal, den viser sjældent noget man gider bruge tiden på. Den eneste kanal jeg mangler fra det som kan udbydes her i DK, det er TV2 Charlie, men mange af de serier får jeg alligevel fra SKY. Discovery kan modtages, både den vi kender fra før den blev for dansk samt alle de øvrige Discovery kanaler.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu