recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til et par spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til et par spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mike7777 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til et par spørgsmål
    Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 11:01
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig lidt her....
 
Nu har jeg besluttet mig for at jeg skal have en stand alone bluray i stedet for min ps3 som jeg synes larmer lige meget nok.
Men, men, men jeg har læst og læst alt hvad der er skrevet herinde og synes ikke jeg er kommet helt på plads med hvad jeg skal købe.

Jeg vil meget gerne kunne udnytte den superlyd der er kommet med dette nye format og jeg har en Pioneer vsx-1016 og synes helt ærligt at det er lidt surt at skulle skifte den ud for at kunne bruge disse lydformater.....

Kan jeg bruge den sammen med en sony 550 eller panasonic 55 og så høre lyden?
Og er det så nok at kører det igennem et hdmi kabel?

Derudover har jeg et helt andet problem med forstærkeren, når jeg slutter ps3'eren til den via hdmi og så videre op i mit philips 42" 9732 tv, så går skærmen i pludselig i sort, er der nogen er har prøvet det og måske har en ide til hvad jeg kan gøre for at afhjælpe problemet?

Jeg håber virkelig I kan hjælpe, da jeg har brugt rigtig land tid på disse spørgsmål nu, uden helt at være sikker i mit valg og i hvad jeg skal gøre med den sorte skærm.

På forhånd tak
Mikael


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu