recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? til harmony og Sony BDP-S550 ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket? til harmony og Sony BDP-S550 ejere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Emne: ? til harmony og Sony BDP-S550 ejere
    Sendt: 24-November-2008 kl. 12:59

Jeg skal have en DVDO Edge, og jeg skal jo så have en Bluray/DVD afspiller, der kan outputte interlaced ved DVD afspilning. Jeg vil gerne have en Oppo bluray (jeg ved godt at den skulle samme videoprocessering som en Edge - men der er hjo også en yousee HD boks at tænke på). Jeg gider dog ikke vente til februar/marts som det åbenbart ser ud til man skal. Jeg har så overvejet at investere i en Pioneer LX71, der har source direct, men jeg synes den er alt for dyr og for langsom.

Nu kigger jeg på en Sony BDP S550. Den kan spytte 576i ud, men det skal "tvinges" ud manuelt. Spørgsmålet er, om den Harmony 1000 fjernbetjening jeg har tænkt mig at investere i kan redde det for mig.

Er der nogen der har erfaringer med (eller kunne lokkes til at prøve det af for mig) at bruge en makro til at vælge output opløsning. Kan det lade sig gøre så man bare kan vælge en aktivitet (bluray eller DVD kigning) hvorefter makroen vælger output opløsningen på S550'eren?

På forhånd tak

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 15:29
Har forsøgt at sætte min One op med Markro'er som en del af aktivitets skift, uden held. Men prøv at læse/spørge HER
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu