recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV slår dørene op ni måneder før ti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxer TV slår dørene op ni måneder før ti

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Og de prisstigninger du nævner, vil jo også slå igennem hos dit nuværende abonnement. Enten ved at kanalerne stemmes ud, eller prisen per måned stiger tilsvarende.

  /Lars

De priser jeg nævner (183,- pr. mdr.) for antenneforeningen, er 2009 priser, som lige er blevet vedtaget.

Men igen, vi kan jo først sammenligne det, når de endelige pakker er på plads hos Boxer, så kan det da godt være at jeg bliver positivt overrasket over pakkerne, priserne.

Det koster ca. 400,- kr. at få lukket for signalet fra antenneforeningen, hvis jeg ville have Boxer istedet for på et tidspunkt.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 16:09

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Men igen, vi kan jo først sammenligne det, når de endelige pakker er på plads hos Boxer, så kan det da godt være at jeg bliver positivt overrasket over pakkerne, priserne.

Forvent ikke at Boxer kan skaffe bedre priser end alle andre.

Det Boxer vil tilbyde, er mange små pakker. Det betyder at man sansynligvis kan slippe billigere, hvis det kun er få udvalgte kanaler man ønsker.

Ønsker man derimod alle kanaler, så bliver det sansynligvis samme pris for kanalerne, men en samlet dyrere løsning pga. kortgebyret.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Forvent ikke at Boxer kan skaffe bedre priser end alle andre.

Det Boxer vil tilbyde, er mange små pakker. Det betyder at man sansynligvis kan slippe billigere, hvis det kun er få udvalgte kanaler man ønsker.

Ønsker man derimod alle kanaler, så bliver det sansynligvis samme pris for kanalerne, men en samlet dyrere løsning pga. kortgebyret.

  /Lars

Ikke de signaler Boxer selv meldte ud.

"Det bliver billigere at købe tv-kanaler og der bliver langt større valgfrihed i forhold til f.eks. de store kanalpakker på satellit og kabel."

"Det bliver forbrugernes marked. Ikke alene vil vi give millioner af danskere flere og billigere kanaltilbud, "

"Boxer vil tilbyde programpakker, som ikke er så store som de typiske på satellit- og kabel-tv-markedet. Dermed bliver det også billigere at købe betalingspakker. Desuden bliver der en høj grad af valgfrihed, så den enkelte husstand selv kan sammensætte de kanaler, som er attraktive, uden at skulle købe nogle, som ikke interesserer. "

Så jo, jeg forventer billigere tv pakker, det lover de jo.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 18:05

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Så jo, jeg forventer billigere tv pakker, det lover de jo.

De citater kan jo tolkes vidt forskelligt, og kan være taget ud af kontekst.

Jeg læser dem dog stadig anderledes end dig. Jeg læser det ikke som at hver enkelt tv-kanal bliver billigere at abonnere på, men at det bliver billigere at se TV, fordi man ikke er nødsaget til at betale for den store pakke, for at få de kanaler man gider se.

Eksempel: Havde jeg YouSee, ville jeg være nødt til at betale min. 375 kr/måned, for jeg er nødt til at at have fuldpakken for at kunne se de kanaler jeg gerne vil.

Uden at kende Boxers endelige priser, kan jeg sikkert nøjes med 200 kr/måned hos dem, og se de samme kanaler. Ikke have adgang til den samme mængde af kanaler, men selektivt vælge de kanaler jeg vil se, og derfor bliver det billigere at se TV (for mig).

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 16:59

Så er der nyt om ekstra kort :

http://www.boxertv.dk/?page=1709

184,00 + 2 x 59,50  for 9 kanaler , om måneden .

Det er over 300,00 kr om måneden

Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 17:47
Forstår ikke hvorfor alle disse TV2 kanaler i pakken, efter min mening er de skod kanaler, og jeg vil ikke betale for dem, håber de laver nogle meget bedre pakker til Nov. næste år, uden TV2s mange unødvendige kanaler.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Så er der nyt om ekstra kort :

http://www.boxertv.dk/?page=1709

184,00 + 2 x 59,50  for 9 kanaler , om måneden .

Det er over 300,00 kr om måneden

Jeg læser det som kun 1 x 59,50

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Lige et teknisk spørgsmål. Vi bor ved Odder i Østjylland. På dækningskortet på Boxers hjemmeside er Århus og Hadsten senderne ikke aftegnet. Betyder det, at Boxer ikke har adgang til disse sendere og måske heller ikke får det?Eller er Boxer's net helt nye sendere?Århus og Hadsten senderne bliver da stadig brugt til MUX 1 ikke?I så fald skal vi dreje antenne mod Hedensted for at se Boxer, hvis vi vælger dem.Den midlertidige pakke er i hvert fald ikke noget, der kan få mig til at foreslå at droppe CD, altså med mindre Boxer abo. bliver nødvendig for at se TV2.


Det er en slags generalprøve for Boxers egen net, og de bruger kun hovedsenderne fra 1. februar. Jeg tror ikke jeg får mulighed for Boxer i første omgang, da jeg skal bruge hjælpesenderen i Højbjerg. Århus har så mange bakker at digitalt signal er noget rod i byen, men er det lige så galt i Odder?

Det sker ingenting med MUX1 på Århus og Hadsten hjælpesendere, men Boxer kommer måske ikke på dem før 1. november. Men du skal have drejet mod Hedensted hvis du vil have begge MUX fra 1. februar.
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 18:22

                                   Til Flemming .

 

Det var hos os jeg mente 2 x 59,50 .

3 tv i huset : 184,00 kr + 2 x 59,50 kr.

 

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2008 kl. 20:14
Bliver signalkvaliteten den samme som hos konkurrenterne ? ?  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu