recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor mange har fået leveret Sony?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor mange har fået leveret Sony?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2005 kl. 08:25
Jeg ved godt, at "lovet" er et for stort ord. Forventet er det rigtige, og selvfølgelig er det nødvendig med stor tålmodighed, men hvis halvdelen ikke engang har fået leveret endnu, så kan man vel også godt tvivle lidt på om vi ikke også kommer ind i juli, før alle har fået leveret.

Som sagt - jeg vil ikke være kritisk overfor fællesindkøbet, som er en super idé, men jeg mener stadig, at det bør være muligt at komme ud af aftalen, når der er gået langt tid, at andre tilsyneladende kan levere til en billigere penge (Pixmania).

Selv om det er lidt dyrere, så foretrækker stadig at få leveret fra Sony Roskilde, så længe min tålmodighed varer (læs et par uger endnu)
Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2005 kl. 10:02

Jeg har også modtaget min HX710 (sølv), men jeg stod også som nr. 9 på listen.

Jeg kan ikke helt huske, hvornår jeg modtog den, men det er ved at være nogle uger siden.

Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2005 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af clausjen clausjen skrev:

Som sagt - jeg vil ikke være kritisk overfor fællesindkøbet, som er en super idé, men jeg mener stadig, at det bør være muligt at komme ud af aftalen, når der er gået langt tid, at andre tilsyneladende kan levere til en billigere penge (Pixmania).


Du kan vel altid springe fra, hvis du er for utålmodig.
Men hvis du har fulgt lidt med i leveringssituationen så ville du se, at der står næste levering af 710'ere (både sølv og sort) var sat til primo juni.
Jeg er nr 163 på listen og skal have en sort, og jeg blev kontaktet igår, og modtager sandsynligvis min imorgen (nok en af de "reserverede eksemplarer", hvor folk ikke har svaret på mail).
De regner med at få en levering inden udgangen af denne uge (Det må jo være "primo juni" leveringen).
Og jeg tror alle sorte er ved at være leveret (der var vist kun 5-6 efter mig på listen).
Så selvom du står på den første halvdel af listen, så har SCR altså leveret til mere end halvdelen, du har bare været uheldig, at 710 sølv åbenbart har været sværest at skaffe.

Jeg vil gætte på, at du har din recorder inden for 14 dage (men jeg gætter kun).

Mvh Michael


Redigeret af Maggerholm
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2005 kl. 13:34
Så vil jeg da lige informere om, at jeg just har modtaget min sorte HX710.

Jeg er nr 162 på listen (fra mailen "slutoversigt nr 4").

Eneste problem er, at jeg skal ud af døren kl 15 og først kommer hjem søndag.
(men nu kan jeg da snuppe manualen med)

Mvh Michael
Til top
Valyc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2005 kl. 11:48

Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Jeg er nr 162 på listen (fra mailen "slutoversigt nr 4").

Da jeg kom på listen i sidste øjeblik, så har jeg ikke modtaget ovennævnte oversigt...

Står der på den oversigt, hvilke modeller folk har bestilt...?

Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2005 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Valyc Valyc skrev:

Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Jeg er nr 162 på listen (fra mailen "slutoversigt nr 4").

Da jeg kom på listen i sidste øjeblik, så har jeg ikke modtaget ovennævnte oversigt...

Står der på den oversigt, hvilke modeller folk har bestilt...?

 

Ja det gør der.
Jeg er desværre ikke hjemme lige nu (er på weekend og må bevæge mig på biblioteket for at få styret min daglige dosis recordere.dk)

Men Lars har sikkert den omtalte mail med listen liggende, og kan måske sende den til dig.
Ellers vil jeg gerne gøre det søndag når jeg er hjemme igen (hvis det er tilladt at videresende listen).

Mvh Michael der håber han på de 2 timer han havde med sin nye recorder fik den sat rigtigt til at optage i wekenden.

Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2005 kl. 18:40

Var i Roskilde og hente min 910er i går, fredag 3. juni. Jeg er nummer 181 på listen. De forventer den næste sending 910ere hjemme til afhentning tirsdag. De er ankommet til Danmark, hvor de står i Frihavnen og venter på at blive fragtet til Roskilde. Så der er håb forude for dem, som ikke har fået deres recorder endnu.



Redigeret af papman
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu