recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken universal remote til Jamo DMR-61
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken universal remote til Jamo DMR-61

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZLoG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken universal remote til Jamo DMR-61
    Sendt: 28-December-2008 kl. 21:56

Hej kloge folk

Jeg har købt et surround sound system - som har receieren "Jamo DMR-61". Jeg har bare ingen original remote til det

Jeg har kigget på Logitech's Harmony remotes - men har efterfølgende fået at vide at jeg ikke skal regne med at de kan kodes til Jamo DMR-61 uden at have org. remote.

Er der nogen der har nogen ide om hvilken universal remote jeg kan købe for at denne kan fungere med mit DMR-61?

Det er temmeligt belastende ikke at have remote - jeg kan ikke vælge noget i DVD menuer - kun hvad end der er valgt standard. Jeg kan ikke aktiere min HDMI udgang. MEGA øv....... Hvad kan bruges?

MVH Jim

Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 09:30
Jeg har lige checket Logitech's database og din Jamo DRM-61 ER der - under Minisystem. Så Harmony er et godt bud på en fjernbetjening! Hvilken du vælger må afhænge af: hvor mange dele du skal kunne betjene/om du har brug for både IR og RF/smag/økonomi. Har selv haft den billige 525, som jeg var meget glad for. Har nu en 895, som jeg er endnu mere glad for. Men der er også stor prisforskel på de to modeller. Go' jagt
+ 70 positive handler!
Til top
ZLoG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 20:33
Meta!! DET må du undskylde.. virkeligt dårlig stil at jeg ikke har takket dig mange gange :-)
Læste dit svar fra længe siden og tog mig straks til hovedet over ikke selv at have fundet det link til logitechs database.. er jo på den side hvor jeg studerede de remotes!! :o)

MEN.. uanset hvad skal du have 1000 tak for dit svar ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu