recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål omkring PSN master accounts
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål omkring PSN master accounts

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål omkring PSN master accounts
    Sendt: 28-December-2008 kl. 22:52

Hey,

Ja, så er jeg jo kommet i den situation, at jeg gerne vil have et andet nick, når jeg spiller online på min PS3, og så er jeg så vidt, jeg har forstået, nødt til at skaffe mig en ny master account. Men hvordan fungerer det så med trophies, save games osv.? Jeg er jo nødt til at oprette en ny bruger på min PS3, så vidt jeg ved, og når jeg så opretter en master account på den, kan jeg så få overført al min progress, trophies osv. i spil til min nye bruger og master account?

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 07:14

Du bahøver ikke nødvendigvis lave en ny master account, det kan også være en sub account.

Save games kan du for det meste bare kopiere over i mappen til save games på den nye account. Der er enkelte spil hvor man ikke kan kopiere save games, men langt de fleste er det bare at trykke kopierer, på den fil du vil kopiere, og vælge den nye destination.

Du kan ikke overføre trophies til en anden account, da de er linket til dit PSN-ID. Hvis det var muligt at overføre dem, kunne man jp bare snyde og overføre trophies fra sine kammerater og lignede.

Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 09:55

All right. Er dette muligt ved Little Big Planet og COD: WAW?

Og hvis det endelig er, så tror jeg bare, at jeg beholder den gamle og slipper for besværet. Hvis bare Sony havde et bedre system på dette punkt.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu