recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - konen og Panaen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkonen og Panaen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Emne: konen og Panaen
    Sendt: 06-Juni-2005 kl. 21:45

Har efterhånden gjort konen mør(næsten) til at skifte det gamle grundig ud med et panasonic  th- 37 pa50 . Men inden det kommer så langt, ville jeg gerne se manualen til pana-fjernsynet. Har søgt uden held og håber derfor i kan hjælpe herinde.

Derudover kunne det være rart med nogle argumenter for plasma og 16/9- formatet, da konen stadig hænger fast i hendes 4:3 og påstår ( med rette?) at folk får frøhoveder når der vises 4:3 på en 16:9-skærm.

 

Hjælp mig med at skubbe hende ud over kanten og ind i det nye århundrede

Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 16:23

Tja, mon ikke også at tv2 har råd til at købe et fjernsyn til konen og derudover et som de selv kan bestemme hvor skal stå!

 

Mht. til en manual er jeg stadig på bar bund anyone?

Til top
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af karlsen karlsen skrev:

... da konen stadig hænger fast i hendes 4:3 og påstår ( med rette?) at folk får frøhoveder når der vises 4:3 på en 16:9-skærm.


Jeg har ikke selv et 16:9-fjernsyn endnu, men så vidt jeg har forstået det kan (alle?) 16:9-fjernsyn stilles til at vise 4:3-billeder korrekt (dvs. med tomme felter i siderne). Og det jeg på et tidspunkt køber, kan - ellers køber jeg det nemlig ikke.

Jeg fatter ikke at ca. alle forretninger der har 16:9-fjernsyn hængende på væggen og vise 4:3-billeder, lader dem vise billederne strukket til 16:9. Tror de virkelig at folk der vil spendere mange tusind på at få et stort flot fladt fjernsyn, er så ligeglade med billedkvalitet at de er interesserede i at se billeder der er fuldstændig ødelagte på den måde?

Og hvis de tror det, kan det virkelig tænkes at de har ret?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu