recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 27 WL 56 P LCD-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 27 WL 56 P LCD-TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Techfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 27 WL 56 P LCD-TV
    Sendt: 08-Juni-2005 kl. 12:57
Jeg er brændt varm på Toshibas nye 27WL56P. Jeg vil købe den i Tyskland (technikdirekt.de) da den ikke pt. føres i DK af en dansk forhandler. Der er dog lige en ting jeg er i tvivl om, jeg kan ikke umiddelbart se på Toshiba.de at der er NICAM stereodekoder i den. Ser jeg derimod på den toshiba.ch ja så er der NICAM stereodekoder i. Hvis jeg tager den engelske hjemmeside ja så er der også NICAM stereodekoder. Jeg skrev derfor til technikdirekt.de for at forhøre mig og de svarede gud hjælpe mig at der ikke var indbygget NICAM stereodekoder. Det tvivler jeg dog på der bliver vel næppe solgt noget TV i dag i tyskland der ikke har en NICAM/A2 stereodekoder indbygget? Eller er jeg fejl på den ?
mvh

Jørgen Giversen

Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu