recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dit bud på Canal Digital og TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDit bud på Canal Digital og TV2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Emne: Dit bud på Canal Digital og TV2
    Sendt: 14-Januar-2009 kl. 14:48
Jeg vil gerne have Jeres bedste bud på fremtiden for TV2 DK på Canal Digital, altså parabol.
Jeg har selv 4 scenarier:

1: Canal Digital tager TV2 med fra satellit.

2: Politikerne ændrer deres redningsplan og i stedet for kortkrævende brugerbetaling, hæves licensen generelt for alle, og TV2 får disse ekstra penge. Det betyder, at CD's HD bokse og FTA mpeg4 bokse stadig kan bruges til TV2.

3: Canal Digital siger: Vi vil ikke have TV2 DK med i vores udbud. Det vil tvinge seere, der gerne vil se TV2, over til en anden udbyder.

4: Canal Digital udvikler en løsning der muliggør, at deres kort og bokse kan dekode DVB-T udgaven af TV2. Det vil højst sandsynligt kræve nye modtagere hos brugerne.

Hvilken af disse scenarier tror du er mest sandsynlig? Har du selv et bud på et andet scenarie?
Til top
PallePro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:01

Enten 1 eller 2 - jeg hælder til 1.

Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:08
Er det her ikke lige langt ude i fremtiden. 2012 og det er jo ikke godkendt af EU. Til den tid har jeg jo alligevel haft 2 modtagere mere i mellemtiden til CD.
Men hvis det skal være må TV2 på satelit være det nemmeste for dem.
SVP03
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Er det her ikke lige langt ude i fremtiden. 2012 og det er jo ikke godkendt af EU. Til den tid har jeg jo alligevel haft 2 modtagere mere i mellemtiden til CD.
Men hvis det skal være må TV2 på satelit være det nemmeste for dem.


Jeg ved godt at mange brugere her skifter elektronik ud ofte. Der findes dog andre mennesker som gerne ser, at nyindkøbt elektronik holder længere end 2-3 år.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu