recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 720SA XviD Problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 720SA XviD Problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søndergård Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 720SA XviD Problem
    Sendt: 25-Juni-2005 kl. 22:48

Hej til alle jer DVD-Nørder

Jeg er ny her i forum, og skriver pga. et problem jeg har med min Philips 720SA DVD-Afspiller.

Kort fortalt er jeg yderst tilfreds med min DVD-Afspiller og den afvikler DivX film helt super! Der står ikke noget om i spec. hvorvidt min afspiller kan afvikle XviD film --> Alligevel afvikler den Xvid men mit problem er at den ikke gør det ordentligt! Det føles som om at den mangler et frame eller 2, hvilket giver en lettere hakkende fornemmelse. Det kan sagtens lade sig gøre at se filmene, men det er irriterende og giver ikke en optimal film oplevelse i hjemmebioen

Nu har jeg hørt om firm-ware updates, vil dette kunne hjælpe mig af med mit problem, eller kan den afspiller bare ikke levere det optimalt? Synes det burde kunne rettes når den allerede kan finde ud af at vise XviD --> Bare ikke ordentligt...

Nogen der kan hjælpe?

Philips 720SA
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu