recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af fragtmand til UK - død reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvalg af fragtmand til UK - død reciever

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 20:55

Jeg brugte GLS til at sende en vare retur(Pure DAB radio) uden problemer, ved ikke hvad reciveren vejer, må max. veje 20 kg.

Men kan klart anbefale dem, nu har jeg både sendt og modtage pakker fra UK med GLS, mener også de er lidt billigere end eks. PostDK.

 

Til top
jøsse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

hva fanden er det for et svar at poste??? 
klaphat!!!
Til top
jøsse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 21:32

Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

hva fanden er det for et svar at poste??? 
klaphat!!!

Utroligt alt det bøvl folk gider udsætte sig selv for,udelukkende for at spare lidt kr.

Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 21:43

Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Utroligt alt det bøvl folk gider udsætte sig selv for,udelukkende for at spare lidt kr.

Synes du selv en besparelse på 6-7000,- kroner er værd at ignorere? Det gør jeg ikke, så derfor købte jeg min Onkyo i Tyskland som mange andre.

Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 21:47
lidt kroner?? i mit tilfælde 7400,- det er for mig også en slags penge..

Hvad mere utroligt er, er at "folk" gider at poste sådanne svar... husk, man behøver ikke skrive alt hvad man tænker..
Mvh

Think-T-wice
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

hva fanden er det for et svar at poste??? 
klaphat!!!

Utroligt alt det bøvl folk gider udsætte sig selv for,udelukkende for at spare lidt kr.



"Spare lidt kroner"??????
Vi snakker om en besparelse på mere 50-70 %, i forhold til danske priser - hvis det er "lidt kroner", så har du sgu for mange penge.


Redigeret af A_Nielsen - 09-Februar-2009 kl. 22:25
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 22:53
Igennem en ven får jeg den nu sendt afsted med UPS til medarbejderpris, ca ½ pris (hvis alt går vel).

Fået svar fra Audioaffair hvori i han afviser mit krav om omkostningsfri behandling, men han går med til at betale for den nye reciever på vejen hjem..

så krydser man jo bare hvad krydses kan, for at den virker ved ankomst her på matriklen..

I øvrigt så jeg lige den står til 999£ nu.. damn.... 350£ dyrere end samme tid sidste uge, glad for at jeg sprang på omend denne lille setback...
Mvh

Think-T-wice
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 13:27

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Igennem en ven får jeg den nu sendt afsted med UPS til medarbejderpris, ca ½ pris (hvis alt går vel).

Fået svar fra Audioaffair hvori i han afviser mit krav om omkostningsfri behandling, men han går med til at betale for den nye reciever på vejen hjem..

Med hvilken begrundelse afviser han dit krav ? Er hans lille biks uden for EU ? Loven er skruet sådan sammen, at uanset hvad de skriver og gør på deres site, så SKAL de overholde disse regler.

så krydser man jo bare hvad krydses kan, for at den virker ved ankomst her på matriklen..

I øvrigt så jeg lige den står til 999£ nu.. damn.... 350£ dyrere end samme tid sidste uge, glad for at jeg sprang på omend denne lille setback...

Til top
mhaahr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2008
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Igennem en ven får jeg den nu sendt afsted med UPS til medarbejderpris, ca ½ pris (hvis alt går vel).

Fået svar fra Audioaffair hvori i han afviser mit krav om omkostningsfri behandling, men han går med til at betale for den nye reciever på vejen hjem..

Med hvilken begrundelse afviser han dit krav ? Er hans lille biks uden for EU ? Loven er skruet sådan sammen, at uanset hvad de skriver og gør på deres site, så SKAL de overholde disse regler.

så krydser man jo bare hvad krydses kan, for at den virker ved ankomst her på matriklen..

I øvrigt så jeg lige den står til 999£ nu.. damn.... 350£ dyrere end samme tid sidste uge, glad for at jeg sprang på omend denne lille setback...

Ja, ja. Man skal også overholde købeloven, derfor er det ikke alle der gør det alligevel.

Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 18:58
Han afviser på baggrund af hvad der står på i hans Terms etc.. vedr Internationale handler.
Når det er sagt, så afventer jeg at jeg får en boks i hænderne som virker førend jeg evt. føre dette videre. Men tænker også lidt, at når det kun er 400,- jeg er sluppet med ekstra og alt ellers spiller, tja.... ved sku så ikke rigtig om jeg vil gøre mere ved det.

Det skal nævnes at Alex (forhandler) har været rigtig flink til at svare osv... spiller også ind for mig...



Mvh

Think-T-wice
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 10:53

Det er jo faren ved at handle i udlandet, det kan komme til at koste lidt ekstra at handle der når uheldet er ude, tænker folk nok ikke lige over, ser kun besparelsen ved handlen.

Jeg har handlet elektronik 1 gang i UK, kostede mig 400,- i porto, så det jeg sparede i sidste ende var små 400,- og ikke de 800,- jeg regnede med, så jeg køber hellere i DK, ved disse små besparelser, men jeg kan da godt se fristen ved en besparelse på 5-6000,-

 

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2009 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af Think-T-wice Think-T-wice skrev:

Han afviser på baggrund af hvad der står på i hans Terms etc.. vedr Internationale handler.
Når det er sagt, så afventer jeg at jeg får en boks i hænderne som virker førend jeg evt. føre dette videre. Men tænker også lidt, at når det kun er 400,- jeg er sluppet med ekstra og alt ellers spiller, tja.... ved sku så ikke rigtig om jeg vil gøre mere ved det.

Det skal nævnes at Alex (forhandler) har været rigtig flink til at svare osv... spiller også ind for mig...





Han kan ikke skrive sig ud af det!!! Når han accepterer at sælge til udlandet, så skal han stadigvæk overholde EU-lovgivningen.



Redigeret af Hans j - 14-Februar-2009 kl. 23:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu