recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3: I lære som voksen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3: I lære som voksen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Emne: TV3: I lære som voksen
    Sendt: 11-Februar-2009 kl. 19:51
Så er der nok nogen der tror at det handler om et specifikt program der netop hedder "I lære som voksen", men det er det desværre ikke, det er såmænd selve kanalen der virker til at være kommet i lære som voksen.

Jeg har længe kritiseret TV3 for, til trods for den temmeligt høje pris vi betaler for kanalen, at mangle indhold og for at fylde programfladen med billigt indkøbte, tåbelige og ligegyldige Amerikanske reality serier og når der endelig var plads til noget godt, så har det været en god undskyldning for at fylde det ud med en genudsendelse.

Men så kom jeg til at se et afsnit af "Hospitalet" et nyt hverdagsdrama, som går tæt på arbejdet i og omkring skadestuen på Hillerød hospital og det virkede som gode og i hvert fald ugenkendelige takter fra TV3, ligefrem noget godt dansk produceret tv der værd at se på, samtidig har de efterlignet den Amerikanske serie "Til debt do u$ part", som på dansk er kommet til at hedde "Luksusfælden" og nogle ser vel også "2900 happiness", der må jeg nok melde pass. "Sandhedens time" og "Paradise hotel" er stadig og vil altid være noget af det mest tåbelige, men det til trods, så er det da i det mindste danske produktioner og der er vel nogle der ser det.

Så det er jo hele 5 danske produktioner, hvor der ligefrem er noget imellem der er værd at se. Jeg er helt rundt på gulvet, det er jo slet ikke den klassiske TV3, skal de nu pludseligt til at lave godt TV?
Jeg håber ikke de holder de gode takter, det kunne jo ende med at jeg ligefrem kommer til at syntes, at kanalen er penge værd.
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 22:54

Den dag de begynder at sende i 16:9 og dropper reklamer i midten af udsendelserne (eller som minimum bare når de sender film), then, maybe, vil jeg synes jeg får noget for pengene.

Jeg ville faktisk gerne se nogle af de serier og film de sender (The Mentalist f.eks), men magter det simpelthen ikke pga. reklamerne.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu