recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen kanalnavne på YouSee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIngen kanalnavne på YouSee box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen kanalnavne på YouSee box
    Sendt: 13-Februar-2009 kl. 08:17

Så fik jeg endelig min Samsung YS box med harddisk, og tilhørende omgang kanaler.

Men kanalzapperiet er lettere uoverskueligt, idet kun cartoon network, mtv og jetix er de eneste kanaler der har "navne" i oversigten. Resten er blanke.

Jeg ringede til support i aftes, og de sagde, at kun hvis boxen havde forbindelse til internettet kunne man regne med at oversigterne var iorden.

Så jeg satte den til nettet, uden resultater.

Det mærkelige er, at alt andet ser ud til at være ok - programbeskrivelser, billed- og lydkvalitet, cinema, samt det faktum at min signalstyrke ligger på mellem 0 og 3.5 (0 er i følge YouSee support optimalt).

Nogle der har oplevet dette? Jeg aner jo ikke hvilke kanaler jeg har

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 15:58

Nå, jeg kan glæde jer med, at YouSee heller ingen forklaring havde..

Min box bliver byttet...

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 16:03
Og du har prøvet at slukke den helt og tænde den igen (stående på alt andet end TV2 når den slukkes/tændes)? Samt at lave en ny kanalsøgning?
Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2009 kl. 11:48

Yes sir, det er en meget sær fejl.

Enkelte kanaler (cartoon network, jetix, mtv, nrk1 og tv5 mener jeg) står med navn, men resten skriver jeg ned på en lap papir indtil ombytningsboxen kommer

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 16:01

Så fik jeg byttet min box, og den nye viser kanalnavnene perfekt...

.... eller det vil sige at det GJORDE den det første døgn, nu er kanalnavnene røget sig en tur igen. Er jeg den eneste der har oplevet dette?

Kan det skyldes signalet i mit lokalområde? (Ballerup)

Det skal siges at alt andet fungerer upåklageligt! (programguide, generelt ingen signalproblemer, signal ligger på 2 - 3 stykker)

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 20:01

Her ses et par billeder af problemet "ingen kanalnavne". Som det ses, er der info omkring programmer osv, bare ikke kanalens navn..

Virkelig frustrerende, eksempelvis skulle jeg sætte den til at optage formel 1 på lørdag nat. For at finde ud af, om det var en dansk eller tysk kanal, måtte jeg "spole frem" i guiden til tidspunktet, gennemgå alle kanaler indtil jeg fandt den der sendte Formel 1, og derefter "spole tilbage" til det aktuelle program, for at kunne tjekke logoet i hjørnet... Damn!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu