recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenne rod problemer med FloppyDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntenne rod problemer med FloppyDTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Direkte link til dette indlæg Emne: Antenne rod problemer med FloppyDTV
    Sendt: 17-Februar-2009 kl. 21:32
I mit hus har den tidligere ejer rodet en del rundt med antennestik og jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale i det. Der ligger en masse løse stik overalt og der er samledåser flere steder. Jeg er sikker på at det i tidernes morgen var lavet korrekt fra første ejers side, men nu går der stik ud af siden på Fuga dåserne og er sat sammen på kryds og tværs.
Jeg modtager dog et acceptabelt analog signal på begge tv.

Nu har jeg lånt en kammarats FloppyDTV DVB-C med CAM og har selv købt et YouSee kort. Men "signalbaren" som skulle angive styrken er i bund og jeg kan ikke finde nogle programmer.

Kan der være noget af mit antenne rod som stopper de digitale signaler?

Jeg har prøvet at tegne det så godt som muligt, men det er lidt svært når jeg ikke ved præcis hvordan det er skruet sammen. En eller anden dag må jeg pille alt fra hinanden og se hvor kablerne går hen.

Men er der nogen som kan fortælle mig om jeg kan pille nogle ting fra anlægget eller om der er nogle ting som ikke hører til mere?




Redigeret af Cyberguyen - 17-Februar-2009 kl. 21:34
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu