recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af MCE i USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af MCE i USA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fbforever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juni-2005
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af MCE i USA
    Sendt: 30-Juni-2005 kl. 19:17
Hej

Er der nogen der kan fortælle mig om det kan betale sig at købe
nogen af de media center pc'er der i nedenstående link.

Jeg er pt i USA og så en demo af det og det ser virkelig fedt ud, men jeg er i tvivl om, for det første, om det kan betale sig, og for det andet om der er nogen problemer med at bruge systemet i DK. Her tænker jeg for eksempel på implementering af en dansk EPG.

Jeg har i lang tid ventet på at den danske windows media center skulle komme, men jeg er efterhånden ved at have opbrugt al min tålmodighed.

Se link: http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?navLevel=4&type= category&navHistory=cat00000%2Bcat01000%2Bcat01001&i d=pcmcat60700050019

Håber på et snarligt svar da jeg rejser hjem om et par dage
Til top
Kolvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2005 kl. 02:49

Hej fbforever...

Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke - der er bare en blank side.

Men hvis du seriøst vil gå efter en HTPC med de amerikanske standarder, skal du forberede dig på at du kan få nogle alvorlige problemer....... Det største og første, jeg lige kunne komme i tanke om, er at du højest sandsynlig ikke kan bruge tuneren i HTPC'en, da amerikanerne ikke benytter PAL, og lyden kan også komme til at drille i denne sammenhæng - der kan også blive noget med tilslutningsdelen, da jeg også mener at billedeoverførsler, godt kan variere fra den europæiske del.. Ellers er der vel kun strømproblemet tilbage 110V / 220V - det er dog til at løse.

Mvh.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu