recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HP desk jet 940c
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHP desk jet 940c

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rune k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: HP desk jet 940c
    Sendt: 01-Juli-2005 kl. 19:17

hej.

jeg har en hp deskjet 940c printer, men nu er den begyndt at printe skrå på papiret. Og den printer ud over kanten af papiret, nogen der ved hvorfor????

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2005 kl. 20:13

Hej Rune K

Jeg tror du har ramt et forkert forum.

Dette er Forum for DVD & HDD-recordere, HTPC, MCE og mediecentre

/Hanien

Til top
tychsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 476
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2005 kl. 23:41

Lad ham dog... det hedder jo også "PC Hardware og software"... men ja, eksperten.dk ville være et bedre valg.

Hej Rune...

Det må være papir-føringen den er gal med. Det er helt sikkert, at printer-patronerne ikke kører skævt, eller at de pludselig kan køre ud over papir-kanten... for det kan ikke lade sig gøre i en HP. Selve patronerne sidder i en holder, der bliver ført over papiret ved hjælp af en lille drivrem, der styres af en mini-servo. For at holde patronernes vægt, bliver førnævnte holder ført henaf en smurt førestang.

Det er altså papir-indføringen den er gal med, eller de ruller der skal føre papiret igennem printeren. Prøv at se om du kan finde ud af, om alle de ruller der fører papiret arbejder. Hvis bare den ene side strejker, så vil papiret glide skævt gennem printeren... Det samme vil ske, hvis du har fået sat papiret lidt skævt nede i holderen, selvom det er svært på en HP.

Lad mig høre, hvad du finder ud af...

Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2005 kl. 23:51

Prøv at se på HP's hjemmeside

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us& amp;docname=bpd08481&product=59129&dlc=en&lang=e n

her er forskellige spørgsmål og svar.

Niels

Til top
håkon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2005 kl. 11:42

Hej Rune K !

Jeg har selv haft et lign. problem med en 930C. Det var de 4 gummihjul der trækker papiret der var snavsede, med det resultat at papiret løb skævt.

Jeg støvsugede printeren, og vaskede hjulene i en let gang opvaskevand. hokus pokus - ingen problemer. Morale : Hvis din printer er udsat for megen støv og lign. så dæk den over eller giv den engang med støvsugeren.

              / Arne

Til top
Rune k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2005 kl. 20:43

Hej Arne

takker for hjælpen, nu virker den som den skal, der var åbenbart kommet sort blæk på de fire hjul. Men nu virker den :) tak

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu