recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er plasma godt nok lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr plasma godt nok lige nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fisterolfert Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: Er plasma godt nok lige nu?
    Sendt: 03-Juli-2005 kl. 16:49

Hvad er jeres synspunkt på kvaliteten på plasma pt. hvis den også skal være til at betale?

Jeg har et phillips 32" 100hz tv som jeg har/er rigtig glad for, men vil gerne ha en større skærm og har kigget lidt efter plasma men syntes udvalget er lidt begrænst da jeg højst vil gi 25-28 kilo og samtidig kræver et fremtidssikkeret tv(hdtv)

Er der noget mønster i pris nieveuet, tænker på dem der koster 30 kilo i dag koster de 25 om to mdr. eller nogen anden tommelfinger regl?

Hvad vil være bedst til de 25-28 kilo når jeg gerne vil ha en høj opløsning.

Har læst at sony er kommet med en ny skærm med en kontrast på 10000:1 men stadig en lave opløsning kommer der mon ik en storbror der?

 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2005 kl. 17:30

Hej

Ja udvalget er ikke stort i DK hvis man vil have en god kvalitet og kun har 25k.

Du kan let spare 10.000 ved køb i tyskland.

Den bedste måde at se hvordan prisnuveauet har været f..x det sidste år er at gå ind på http://www.preissuchmaschine.de. Vælge en skærm du kender, fx en Philips 42pg9986 og PreisVerlauf.

Der kommer jo nye modeller her til efteråret fra Sony og Philips, så vil tro der sker en del med priserne når de kommer på markedet.

Generelt hvilke også gælder for recordere, så skal du næppe forvente at kunne få mere end 30-35% af den vejledende pris hvis du vil sælge det igen efter et år.

Skal det være plasma ? LCD er jo også en mulighed.



Redigeret af lahan
Til top
fisterolfert Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2005 kl. 18:19

Yes plasma.Men umiddelbart er det kun panasonic pv500 der er aktuel. Det kan jo nok godt betale sig at vente lidt oz når man godt vil ha hdtv opløsning til go pris. Men på den anden side når man først har fået på hjenen at man vil ha en ny skærm så..... ja i ved nok hvad jeg mener.

Kan heller ik finde ud af hvordan garantien virker hvis man handler syd for grænsen.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu