recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisen på plasma i Polen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrisen på plasma i Polen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Emne: Prisen på plasma i Polen
    Sendt: 06-Juli-2005 kl. 22:29
he he du må være synsk!!! men tak for hjælpen...
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2005 kl. 19:43
Har selv været i polen, og jeg vil tro det er nogen lunde samme priser som i dk... måske lidt billigere, før i tiden var det faktsik dyrere end dk, men jeg tror det er lidt billigere... Hvis du skal til stettin som jeg tror du skal, vil jeg anbefalde dig at tage i galaxy, et stor center midt i centrum, eller makro som ligger lidt uden for byen, du kan dog kun komme der ind hvis du har metro kort.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2005 kl. 23:14

Hmm lyder som et sats. Du skal nok lige checke garanti reglerne inden du køber noget med hjem.

F.x. Canon der også har Europa garanti ligesom Philips og Sony. JA de dækker kun i VestEuropa.

Er dog rimelig sikkert på at Tyskland faktisk er billigere end Polen. Der er størrere konkurrence samt et størrere marked.

Til top
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2005 kl. 18:59
Står og skal en tur til Polen, nogen som har erfaringer med priser på fladskærmstv i Polen? Og evt regler med at tage Tv med hjem?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu