recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MyMovies spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MyMovies spørgsmål

 Besvar Besvar Side  <1 626364
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 13:29
Det er der desværre ikke - det er kun indikeret af ikonet - der er en hvid streg igennem...
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Det er der desværre ikke - det er kun indikeret af ikonet - der er en hvid streg igennem...
Jamen, det var lige det med den hvide streg. Fandt lige en enkelt. Så nu er der det samme på begge programmer.Big smile Tak for hjælpen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2018 kl. 19:20
Hej brian.
Jeg har lige tilføjet Avengers: Infinity War DK til programmet. Jeg vil så gerne sætte skuespillere ind, men når jeg trykker på imdb logoet, så kommer der kun noget underligt tekst frem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 626364
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu