recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toroidal 55
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToroidal 55

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Emne: Toroidal 55
    Sendt: 19-Marts-2009 kl. 00:36

hej

nu var jeg vist lidt for optimistisk. Har købt ny parabol, skal have den ind på altanen, boligforeningen vil gerne have den på altan nu når vi har fået altan, de har været flink ved mig og toleret min parabol i mange år så nu gør jeg gengæld og flytter den ind på altanen. købte så en Toroidal 55 den fylder ikke så meget og skulle give stærk signal. ifølge brugsanvisningen skal man bruge en slags papir malle der er med til at vise hvor de 4 forskellige lnb hoveder skal placeres på armen. det fatter jeg ikke en brik af , er der en i ålborg området der har grad tal hvor de 4 hoveder til  thor-sirius-13grader-19grader skal sidde. på skinnen er der faktisk tal fra  venstra (L) 20 til midten som er 0, og fra højre 20 til midten 0. og i hvilken rækkefølge de skal sidde de 4 lnb hoveder.eller kender i en der fikser sådan et job i sin fritid til rimlige penge.

hilsen agger

Toroidal



Redigeret af agger - 19-Marts-2009 kl. 00:40
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 17:32

Hej Agger  du kan prøve at læse  og se billede i denne link fra Digitalt.tv

http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=28

Bent Dueholm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu