recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ashampoo brænder software.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAshampoo brænder software.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
H.J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Ashampoo brænder software.
    Sendt: 18-Juli-2005 kl. 12:33

Jeg er faldet over nogle ganske glimrende programmer fra Ashampoo. Bl.a et program der hedder Burn og Shrink 2. Det kan bl.a brænde divx filer. Jeg kunne godt tænke mig at hører andre der kender til det? Det bedste ved programmerne er at de ligenu giver op til 76% rabat. Programmerne kan desuden downloades i deres fulde version til brug i 40 dage. Det er desværre sådan at vi her i DK kun kan tilbydes NERO, SonicMyDvd, Cd creator. Der findes jo programmer der er langt mere interessante og anvendelige. Og ikke mindst bruger venlige.

H.J

H.J
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2005 kl. 22:59

Skal skiverne så efterbehandles med Bhårbalsam?

Spøg til side - jeg kender ikke programmet.

For folk der er interesseret i et gratis CD/DVD brænderprogram finder der også CDBurnerXP Pro: www.cdburnerxp.se

Programmet "taler" dog ikke dansk.

Til top
H.J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2005 kl. 23:26

Tja jeg kan kun anbefale programmerne fra dem. Især hvis man ønsker noget der er lige til at gå til uden man først skal lave alle mulige indstillinger inden det dur.

Hvis man gider tage sig tid. Så findes der et hav af gode programmer på Tucows og Download.

H.J
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu