recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 606 er udgået fra leverandøren?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 606 er udgået fra leverandøren?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
riazor9 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Februar-2009
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 606 er udgået fra leverandøren?
    Sendt: 26-Marts-2009 kl. 08:57

Jeg er selv på jagt efter Onkyo 606, men som du nævner er modellen udgået og alle lagre i både DK, Tyskland og Sverige er stort set støvsuget for 606.

Alternativet er at vente på efterfølgeren TXSR607 som først kommer i slutningen af April.

Er der nogen der har et forslag til alternativer til 606, som kan cirka det samme og ligger på samme prisleje?

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 09:06

Alternativerne er bla.:

Denon 1909

Yamaha V663

Ud fra de foreløbige priser i tyskland ser det ud til at 607 bliver noget dyrere end 606. Der kommer en 577 som vel nærmere er afløseren for 606. 

 

Til top
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 09:08
Puuuhaaa... Jeg bestilte mit fra Dustinhome for to måneder siden og fik det for 14 dage siden... Så noget tyder på jeg fik sidste sending!
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 11:37
Med en hutigt søgning på pricerunner så ser det ud til at Harbosound, AV-Connection og komplett har 606 på lager.

Når der ikke er meget mere end en måned til at næste model kommer så er Onkyo sikkert begyndt at lave 607 istedet for 606.
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 17:33

Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Med en hutigt søgning på pricerunner så ser det ud til at Harbosound, AV-Connection og komplett har 606 på lager.

Når der ikke er meget mere end en måned til at næste model kommer så er Onkyo sikkert begyndt at lave 607 istedet for 606.

Min udtalelse er ikke møntet på ovenstående forhandlere, men der er tit hjemmeside hvor der står varerne er på lager, også kontakter man firmaet og derefter man så ud af, at dette ikke er gældende.

Jeg er ret så sikker på, hvis i kontakter en autorisret Onkyo-forhandler, så er der helt sikkert en af dem, der har en på lager

/Zirio

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu