recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - internationalcheckout.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketinternationalcheckout.com

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemmings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Emne: internationalcheckout.com
    Sendt: 21-Maj-2009 kl. 17:54
Da jeg for nyligt anskaffede et Sony 55X4500 TV skulle jeg have et bord, der passede. Kan ikke have det hængende på væggen pga. af stuens indretning.

Men det var svært at finde et egnet bord til så stort et TV, som samtidig fald i både konens og min smag. Jeg fandt dog et ønskebord (Omnimount G362), men det viste sig, at man kun kunne få det i USA. Godt nok fandtes det i Europa hos enkelte forhandlere, men ingen af dem ville sende til Danmark, og jeg kunne ikke opdrive det her i landet.

Ved en tilfældighed stødte jeg på http://www.internationalcheckout.com/. Gennem dette site er det muligt at bestille varer i USA og få dem leveret til et hvilket som helst sted i verden.

Jeg fandt en butik, der havde bordet og fik det leveret gennem internationalcheckout, og det fungerede perfekt. Jeg var ellers lidt betænkelig ved at prøve det uden at vide noget om virksomheden i forvejen, men blev meget og glædeligt overrasket.

De informerede om gebyrer, ordrestatus m.m. igennem hele forløbet, så jeg vidste, hvornår de bestilte os butikken, hvornår de modtog varen fra butikken, hvornår de afsendte varen til mig osv. De leverede med UPS, og her fik jeg trackingnr. og kunne følge pakken hele vejen fra USA, gennem Tyskland, til min dør. Leveringsdatoen blev oplyst flere dage før levering.

En rigtig god ting var også, at internationcheckout sørgede for betaling af told på forhånd (opkrævede selvfølgelig beløbet hos mig). På den måde var jeg helt fri for at rode med det ved leveringen og slap for det gebyr, som ellers kommer oveni for at få lov at betale tolden. Man kan selv vælge, om de skal stå for fortoldning, eller man selv vil.

Man kan selvfølgelig betale med kreditkort - og de hæver først beløbet, når de er klar til at afsende varen smil Det gjorde de i hvert fald hos mig...

Alt i alt en kanon oplevelse at handle igennem dette firma. Så hvis man løber ind i, at man er "nødt" til at købe en vare i USA, så kan jeg kun anbefale internationalcheckout.com smil

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu