recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy hjemmebio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crysis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny hjemmebio
    Sendt: 15-August-2005 kl. 17:12

Hej

Jeg er som alle andre, igang med at handle ny hjemmebio. Jeg har nu søgt forum efter forum igennem og læst en masse. Men jeg er ikke hel overbevist over hvilket tv jeg skal handle. Vil derfor lige forklare hvad jeg har i tankerne og høre om nogen har en mening dertil.

Overvejer at handle et 32" LCD tv. Men skal man handle et tv til 10.000,- og undvære HD TV. Og så handle et tv når HD tv er noget mere udbredt om nogle år. Eller skal man handle 32" LCD tv forberedt til HDTV. Pris ca. 18.000,- og så ikke skifte de næste "mange år"?

Kort sagt, er det den god/økonomisk plan at handle en 32" LCD til 10.000,- (med pixel plus) og så skifte til måske et 42" plasma med HD TV om 3-4 år. Der vil det sikkert også være noget billigere. Sikkert også omkring de 20.000,-.

Eller skal jeg handle et 32" LCD eller 42" plasma HD tv til omkring de 20.000, og så ikke skifte i en del år?

Håber nogen der har nogle meninger, som kan hjælpe.

Til tv køber jeg Harman 235 og Harman HTKS 11 surround. Nogen erfaring med dette?

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2005 kl. 17:59

Er der plads i stuen:

Køb et godt 32" 100 Hz billedrørs-TV og brug det du sparer på rigtig gode højttalere.

Det er ikke nødvendigvis trendy og kønt når det er slukket, men når det er tændt får du en bedre totaloplevelse til prisen.

Når HDTV så er ved at være der køber du en ny skærm - hvis du vil. Den er sikkert både hurtigere, billigere, bedre i opløsning og mere energivenlig til den tid.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu