recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - welcome2the.net
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwelcome2the.net

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arb01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: welcome2the.net
    Sendt: 27-Maj-2009 kl. 09:44
Hej,

Jeg er ny her på siden. Hvorfor har jeg dog ikke stødt på den før nu!

Er der nogen der har været inde på http://welcome2the.net/ ?
Det ser jo ganske lovende ud, men det er ikke lykkedes mig at komme igennem telefonisk og få den omtalte forretningsplan. Måske nogen herinde har fået den eller ved lidt om det.




Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:12

A.  Hvis noget lyder for godt til være sandt, så er det nok det!

B.  Dette udbud ligner jo andre ting hvor der kun leveres 1 Tv program plus Internet/Telefoni, som man vel nu om dage får smidt i nakken.

C.  Hvis der var fornuft heri, hvorfor hører jeg da ikke om "Hele Antenneforeninger som tager imod dette med kyshånd". Hvilket er noget jeg bestemt mener alvorligt.

Sådan groft skrevet, jeg mener her i Aarhus er der ikke mange, som forlader Stofa til "Fordel for noget andet".

 



Redigeret af moho - 27-Maj-2009 kl. 15:14
Til top
arb01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:41
Ja, du kan jo nok have ret i dine synspunkter. Kender dog ikke til nogle af de tilbud du nævner i pkt B.

Men jeg tror at det er jay.net som ligger bag siden jeg har nævnt i begyndelsen af tråden.

De har jo for et par år tilbage været ude med ideen om at tilbyde tv-kanaler enkeltvis. Det faldt dog til jorden dengang. Måske det er lykkedes denne gang at skrue noget fornuftigt sammen. Tror dog ikke man skal regne med at Viasat begynder at "sælge ud" af populære kanaler som fx TV3.
Personligt er jeg udelukkende interesseret i tv-delen.

Jeg fik lagt fibernet ind for nogle år siden. Dengang blev det fremlagt som om ALT ville blive meget billigere når man skiftede til fiber. Det er TV-delen ihvertfald ikke. Jeg har stadig parabolen. Med de kanaler jeg ønsker er det stadig den billigste løsning.
Til top
Steintz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2009
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af arb01 arb01 skrev:


Men jeg tror at det er jay.net som ligger bag siden jeg har nævnt i begyndelsen af tråden.


Jay.net har absolut intet at gøre med welcome2the.net.

Dog kommer Jay.net med en TV-løsning i løbet af efteråret 2009, forhåbenligt omkring 1/9, såfremt man ønsker dette.
Til top
arb01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Steintz Steintz skrev:

Oprindeligt skrevet af arb01 arb01 skrev:


Men jeg tror at det er jay.net som ligger bag siden jeg har nævnt i begyndelsen af tråden.


Jay.net har absolut intet at gøre med welcome2the.net.

Dog kommer Jay.net med en TV-løsning i løbet af efteråret 2009, forhåbenligt omkring 1/9, såfremt man ønsker dette.


Ok, synes bare at jeg kan huske navnet på en fra jay.net, der på en eller anden måde nu er forbundet med welcome2the.net. Initialer ME. Men det er nok mig der tager fejl.

Men under alle omstændigheder er det godt hvis jay.net kommer med en TV-løsning i år. Den har jeg ventet længe på.
Er du ansat ved jay.net siden du ligger inde med denne info? Hvis ja, er det så muligt at få yderligere info?
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 14:12

Ligesom det opstod efter Muhammed krisen, tegningerne, at der var ytringsfrihed . . .MEN!

På nøjagtig samme måde gælder ordene, vi har fri konkurrence, og igen det lille ord men! 

På samme måde som Fastnettelefoni burde være faldet i pris, på samme måde burde priserne falde drastisk på Mobillos og hvem tror lige på det?  

Til top
welcome2the.net Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 06:21

welcome2the.net er ejet af mig og jeg var i jay.net da jeg fik ideen til produktet som endnu ikke er igang grundet manglende økonomi

Mvh
Morten Edlers
http://welcome2the.net
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af welcome2the.net welcome2the.net skrev:

welcome2the.net er ejet af mig og jeg var i jay.net da jeg fik ideen til produktet som endnu ikke er igang grundet manglende økonomi

og så faldt femøren, kun 2 år efter Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu