recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken løsning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hijklm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken løsning?
    Sendt: 30-Maj-2009 kl. 13:05
Jeg har desværre ikke et fancy hd-tv med hdmi, men vil alligevel gerne se noget af det jeg har liggende på min bærbare, på mit crt-tv.
Det er avi-filer, divx + srt-filer, billeder og lyd.

Jeg har trådløst netværk og har også en Wii, som jeg har forsøgt at streame over uden noget særlig godt resultat. Kvaliteten var simpelthen for dårlig på videoerne.

Så hvad er den bedste (og helst billigste) løsning, når jeg gerne vil have en løsning der giver flydende kvalitet, hurtige og brugervenlige menuer, mulighed for afspilning af alle de populære formater, trådløs adgang til nettet og så evt. med mulighed for tilslutning af usb-disk?

Nogle gode bud på dén kombination?
Til top
LE40F71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 13:56

Hej Hiijklm

Måske var et multimedia afspiller noget for dig.

Evt en Tvix m-6500a den kan fåes til 2070kr leveret til døren, måske synes du beløbet er for højt. Dog skal du bruge en dongle til at komme på det trådløse net. Du kan ikke surfe på nettet (med Google)

Så kan du evt. se efter en brugt multimedia afspiller , men pas på ikke at give for meget for den.

Husk på at varer også kan købes uden for Danmark. Garantien har du for det meste hos leverandøren, så det er ikke et problem. Ved EU lande ingen moms i danmark

Hvis du kan vente ca. 1 måned kommer der en Qnap nmp-1000, den ser virkelig interessant ud.

Venlig hilsen

K.K

Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 479
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 14:17

hvis din bærbar har s-vhs udgang kan du bruge det her. http://www.av-connection.dk/?PGr=1209&ML=848

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu