recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - angående You See Box og Sur forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketangående You See Box og Sur forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djtamse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: angående You See Box og Sur forstærker
    Sendt: 02-Juni-2009 kl. 05:37

hejsa  jeg har  for nyligt invisteret i en aftle med you see, hvor jeg har en hd optager box = Samsung....

jeg har en gammel harman/kardon avr 1500 som intet fejler, da jeg har prøvet at køre mit coaxstik op i den via dvden, der kan jeg fint bruge Dolby Digital og dts.....

så vidt jeg ved er der nogen kanaler så som canal+ kanalerne og tv1000 kanalerne som skulle understøtte dolby digital , 

jeg prøvede at se en film som jeg sefølig ikke kan huske hvad hedder... som var fra canal+ mener the var thind red line eller noget i den stil... jeg bruger spdif indganen på you see boxsen og så i min surround reciver på den film var der alle højtaler lyd i ... men efter jeg skiftede kanal vil den kun bruge 2 af højtalerne  på spdif metoden... er der en options under lyd jeg skal  rode ved evt for der er jo ikke meget  man kan rode med der inde mvh Daniel ... jeg har osse prøvet at ringe ind til dem , men de har ikke gjort sig  forstand på boksene i de tilfælde ..... håber på et godt råd  her ;)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu