recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med United DVD7095 afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med United DVD7095 afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dos64 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-November-2006
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med United DVD7095 afspiller
    Sendt: 16-Juni-2009 kl. 22:39

Hej eksperter

Jeg har et træls problem med ovennævnte DVD afspiller. Jeg har haft den koblet til vores store Sony fladskærm TV i stuen, hvor den har fungeret upåklageligt. I går lavede jeg så lidt om i vores setup og flyttede DVD afspilleren til et andet Sony fladskærm TV i soveværelset. Med det resultat at jeg kun ser en grøn skærm, når jeg sætter TV'et til DVD afspiller indgangen. Jeg har før haft flere andre DVD afspillere koblet til vores TV i soveværelset uden problemer, så jeg er 99,99% sikker på, at det ikke er et problem med vores TV alene. Men snarere et problem med kombinationen af det specifikke TV og den specifikke DVD afspiller. Nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan prøve her. Kan selvfølgleig købe en anden billig DVD afspiller, men nu har jeg lige fået alle ledninger sat op o.s.v, så min dovenskab pålagde mig at spørge her i dette forum først.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu