recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd til Samsung EE46B7070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLyd til Samsung EE46B7070

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd til Samsung EE46B7070
    Sendt: 20-Juni-2009 kl. 16:59

Overvejer krafttigt ovenstående "LED" fra Samsung. Så skal der naturligvis også en blue Ray afspiller til, og mulighed for lidt bedre lyd. Jeg er ikke nødvendigvis ude i noget surround, men måske mere noget go' stereo...

Har derfor kigget på de nye all-in a-box blue ray systemer fra Samsung (HT-BD7200) og Panasonic (SC-BT100). Nogen der har nogen erfaringer med disse(eller kenden til tests af dem), eller andre alternativer - budgettet er 5-6000,- for receiver-BD-HT, hvilket de de 2 nævnte all-in-a-box systemer ligger indenfor.

Jeg er også lidt fascineret af, at begge systemer tilbyder BD-live med netværkstilslutning (trådløs), opskalering af DVD til 1080p mm. Men kunne man blive bedre kørende med et andet setup, er jeg åben overfor andre forslag.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu