recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS50B855, støj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS50B855, støj

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 12:16

Synes det er under al kritik at Samsung har lanceret produktet med disse graverende fejl og er jo en skam da det rent faktisk er et godt tv (var med i mine overvejelser, men fravalgt netop pga af de ting flere oplever mht. støj).

Man må håbe de får det rettet i næste års model

Til top
IL Duche Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 00:11
Jeg har lige fået et 855 og må indrømme jeg er meget glad for det.

Nu har jeg siddet og læst mange forskellige tråde og forums
og kan forstå der er rigtig mange der har støj på deres TV.

Jeg har intet støj!!! Kan ikke engang høre min strømforsyning selvom jeg muter mit TV

Så nu vil jeg gerne vide hvor længe i har haft jeres 855 før det er begyndt at støje...?????
Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2009 kl. 23:02
Jeg fik min nye 855'er leveret den 8. dec. (model dateret okt. 2009) og må konkludere: Lige så tyndt og fedt et billede den har, ligeså slem og overskyggende er den brummelyd, som hele tiden udsendes af skærmen i tændt tilstand.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind - og har kun haft det tændt nogle ganske få timer denne weekend, da den summen driver mig til vanvid. Hvis ikke Samsungs Prestige service kan få den til at forsvinde 100 pct, så må jeg lade handlen gå tilbage hos SunAudio i Aalborg...

Det er en ret elektronisk og højfrekvent lyd, som kommer fra alle punkter, når jeg ligger øret helt tæt på skærmen - og ja, jeg ved godt at en plasma i forvejen siger lyde. Jeg har netop solgt mit Panasonic G10 plasma-tv og der var INGEN problemer med lyde fra dens panel!

Men inden jeg hidser mig unødvendigt op, må jeg lige høre, om alle jer der skriver på denne tråd, har fået løst problemet - og ikke mindst hvordan?
Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2009 kl. 23:21
Fik mit i torsdags med samme problem, jeg har en ret god hørelse og har det på nøjagtig samme måde som dig Marco. Utroligt at de ikke kan løse det. Så hellere have en normal tykkelse skærm!
Til top
dyve Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 14:53
Hej,
 
Jeg har nu haft besøg af teknikeren fra Samsung og jeg blev en del klogere efter hans besøg.
Jeg fik skiftet Y-Board, mainboard og en højtaler (højtaleren relaterede til et andet probem), samt opdateret noget "service firmware" (ikke den firmware vi selv kan opdatere via nettet)

Teknikeren kunne fortælle mig at Samsung godt ved at TV'et "larmer" og at der ikke er mere at gøre end der er gjort ved mit.
Ydermere fortalte teknikeren at Samsung har meldt ud til forhandlerne at de skal informere evt. købere om at TV'et larmer, og at det er noget som man skal være opmærksom på inden man køber det. Med andre ord, Samsung mener simpelthen at TV'et skal larme som det gør, og at det ikke er en decideret fejl.
 
Mht. støj, så er den blevet acceptabel nu. Jeg kan se en film uden at få ondt i hovedet og konstant irritere mig over larmen fra TV'et. Helt væk er den ikke, langt fra, men støjen er mere "behagelig" og jeg kan leve med det. Det er ikke længere et dagligt irritationsmoment....
 
Så mit råd, ring til teknikeren og få en tid.

Mvh.
Kristian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu