recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af  LG-42PQ6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af LG-42PQ6000

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

mit PQ6000 led af en kedelig "blå" sygdom i standard indstillingerne.
flere steder og scener med standard indstillinger vises hvidt med en nuance af blåligt skær over sig.

Så jeg ved ikke om du har sluppet helt udenom det, på de indstillinger du har lavet... men tilsyneladende tænkte jeg ikke selv særskilt meget over det, før jeg prøvede at kalibrere...

som jeg illustrerede i mit kalibrerings indlæg prøvede jeg 2 niveau'r.. et mellem med kontrast i mellem klasse, og den tættest BtB som bantam foreslog skulle prøves...

De er ihvertfald et alternativ som kan prøves, og enkelt tages væk igen.

PS.
Tak for referencen og er sikker på din anmeldelse giver folk lysten på at prøve LG plasma frem for andre alternativer nu

Takker  - ja det kan da godt være de vil prøve en LG'er . Ja der var det samme "blå" i standardindstillingerne, men det synes jeg ikke er der mere. Jeg så forresten "Mumien (DVD-versionen)" her i forgårs og der var billedet super godt.  

Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu