recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 Slim, info, hvornår??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 Slim, info, hvornår??

 Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af nilfri nilfri skrev:

Oprindeligt skrevet af danji danji skrev:

Til information, så var jeg lige forbi Stansted lufthavn i weekenden, hvor de sælger PS3 slim til £212.76 ~ DKK 1800,-.

Tilbuddet var i HMV shoppen derude. På hmv.co.uk står den ellers til £250. Jeg skal derover igen i oktober, så tænker at jeg lige skal have sådan en med :)

I engelske lufthavne - i modsætning til fx. København/Kastrup - sælges uden moms (eller VAT på pt. 15%).


kan man så ikke blive tage i den dansk told, og så komme de jo 25% plus en bød oven i prisen
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 15:26
Jeg er ikke så sikker på at det er momsfrit at købe i engelske lufthavne. Hvis man er bosiddende udenfor EU så ja, så kan man få moms refunderet. Uanset hvad, så kommer der ikke told på indenfor EU (EØS) landene. Det er jo hele formålet. Kun ved større mængder sprut og tobak, skal man redegøre for at det er til eget forbrug.

@Nilfri: Har du en reference til din information om momsfrihed på varer i engelske lufthavne?
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 161718
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu