recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung DVD-909
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung DVD-909

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
struckie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung DVD-909
    Sendt: 16-Marts-2004 kl. 21:15

hej i gruppen ...

 

jeg har en Samsung DVD-909  som jeg er ved at være træt af.. den kan næsten ikke afspille nogle dvd'er eller noget...  også når den kan komme til at afspille en så hakker det i filmen..

jeg har lige købt Terminator 3. og jeg har gældet mig til at se den.. men nej..

så det er det jeg ville høre om.. der var noget ude på nettet så jeg kunne updater den ..

den skulle også kunne læse brændte cd'er men efter hvad jeg har fundet ud af kan den kun læse vivastar cd'er.. den skulle jo også kunne læse andre cd'er..

 

jeg håber at der er en der ude der kan hjælpe mig.. jeg købte den Samsung DVD-909  20 aug 2000 og jeg har ikke jaaa spillet 5 dvd'er på den og nu da det er en maskine til ca 3999 den gang så skal den da også virke til den pris

 

/Struckie

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2004 kl. 22:53

Hej Struckie

Brugerne på dvdrhelp.com skriver noget om at software updates gør den mere stabil.

http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=Samsung+DVD-9 09&Submit=Search&Search=Search&country=&orde rby=Name

Men jeg kan ikke rigtigt finde nogen updates til den på www.samsung.com, jeg ville nok prøve om der er en kontakt email på www.samsung.se hvor du kan spørge efter en ny software.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2004 kl. 13:14

Du skal bare købe en ny. Samsungs 709/909 afspilllere var/er det værste l... du kan forestille dig. Tror seriøst du vil få mere glæde af en 500 kr. afspiller i netto end din 909'er...

Men selvfølgelig, kan den opgraderes (gratis) er det et forsøg værd, men ikke ndoget jeg ville ofre særligt meget tid på og ingen penge.

VH Claus

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu