recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 7 opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows 7 opdatering

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 23:15
Ser ud til at man "kun" kan få det på det sprog som Vista var med fra starten, men det var da heldigvis på dansk.
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 23:22
Det er da rent luxus, hvis man får lov at vælge sprog. Som udgangspunkt skal man regne med, at man ikke har et valg, men får en Windows 7 på samme sprog, som computeren er leveret med.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 19:30
Sidder og er ved at bestille, men er lidt i tvivl.

Jeg har købt før den 26 juni. Jeg kan se at jeg skal give 30 euro.

Kan jeg så regne med at jeg kan opdatere alligevel?
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 19:33
Dette står på hjemmesiden

Har du købt en HP pc efter 26. juni 2009, kan du benytte dig af dette tilbud om opgradering til Windows
® 7 på anden måde, hvis din pc opfylder de kvalificerende krav.Windows® 7 bliver tilgængeligt 22. oktober 2009, og du vil modtage din opgradering kort tid efter.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 21:16
Kan ikke opdatere for de 30 euro alligevel, selvom HP's support siger det

Er der nogle der ved hvad prisen for Windows 7 vil blive
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 21:28

Oprindeligt skrevet af jeje jeje skrev:

Det er da rent luxus, hvis man får lov at vælge sprog. Som udgangspunkt skal man regne med, at man ikke har et valg, men får en Windows 7 på samme sprog, som computeren er leveret med.

På WinVista var det kun Ultimate edition, som gav dig muligheden for at vælge andet sprog per session, som det også er nu i win7 RC, så det ændrer sig ikke.

Er din købte pc med Vista Ultimate, så har du også win7 ultimate med flere sprog når den opgraderes. har dog aldrig set ultimate som OEM , så det er der nok ingen som har, udover dem med en fuld version købt til en rigtig fuld pris.

 

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Er din købte pc med Vista Ultimate, så har du også win7 ultimate med flere sprog når den opgraderes. har dog aldrig set ultimate som OEM , så det er der nok ingen som har, udover dem med en fuld version købt til en rigtig fuld pris.

Jeg har købt en OEM version af Windows Vista Ultimate, så vidt jeg husker var der ingen betingelser, andet end at den er låst og aktiveret til den hardware, den er installeret på første gang.

Venlig hilsen
KB
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Er der nogle der ved hvad prisen for Windows 7 vil blive

Danske priser.
Artiklen nævner fulde pakker til opgraderingspris, men det er ikke kommet til at gælde for de danske versioner.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 00:23

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Er din købte pc med Vista Ultimate, så har du også win7 ultimate med flere sprog når den opgraderes. har dog aldrig set ultimate som OEM , så det er der nok ingen som har, udover dem med en fuld version købt til en rigtig fuld pris.

Jeg har købt en OEM version af Windows Vista Ultimate, så vidt jeg husker var der ingen betingelser, andet end at den er låst og aktiveret til den hardware, den er installeret på første gang.

 så blev jeg klogere

Nå, så har du vel også haft mulighed for at hente flere sprog under opdateringer?

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Er din købte pc med Vista Ultimate, så har du også win7 ultimate med flere sprog når den opgraderes. har dog aldrig set ultimate som OEM , så det er der nok ingen som har, udover dem med en fuld version købt til en rigtig fuld pris.

Jeg har købt en OEM version af Windows Vista Ultimate, så vidt jeg husker var der ingen betingelser, andet end at den er låst og aktiveret til den hardware, den er installeret på første gang.

 så blev jeg klogere

Nå, så har du vel også haft mulighed for at hente flere sprog under opdateringer?



Ja, der kunne hentes vist nok ca. 30 sprog. Der var også noget ekstra til Ultimate, der kunne hentes ved Windows Update.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu