recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo Modificering fra BlurayChip, Vigtigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo Modificering fra BlurayChip, Vigtigt

 Besvar Besvar Side  123 11>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo Modificering fra BlurayChip, Vigtigt
    Sendt: 17-April-2010 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af MortenR. MortenR. skrev:

Jeg vil lige høre om modificeringen fra Bluraychip faktisk fungerer? Når man læser tråden virker modificeringen ikke helt uproblematisk. Er der mange af jer, der bruger chippen og virker den? Og endelig skulle der mon være en fra Nyborg der har den installeret og eventuelt kunne hjælpe mig med installationen? Smile

Der skulle værre nogle nye og gamle chippen fra Bluraychip med fejl på, men Bluraychip bytte gerne, og et andet problem med chippen fra Bluraychip er at der hvor ledning skal gå ned i printe har det med at løsne sig over tid, så det skal man nok lige tjekke efter før at man kontakte Bluraychip.

Redigeret af Startrek - 17-April-2010 kl. 14:39
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 14:37
Den fungerer - Men det er jo primært de få der oplever et problem som skriver og ikke alle dem hvor løsningen bare virker. 


Til top
MortenR. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 14:32
Jeg vil lige høre om modificeringen fra Bluraychip faktisk fungerer? Når man læser tråden virker modificeringen ikke helt uproblematisk. Er der mange af jer, der bruger chippen og virker den? Og endelig skulle der mon være en fra Nyborg der har den installeret og eventuelt kunne hjælpe mig med installationen? Smile
Morten
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Ja Hother er en flink mand , har hjalp mig også med at monter det samme kit i min , da det god kan være lidt svær at monter det, hvis man er bange for at bruge for mange kræfter. 

Lige præcis!  Og den klarede Hother da lige for mig i går, på 5 min. Så nu er jeg en glad mand.

 - Og mange tak for den dejlige rødvin

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Status: Offline
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:29

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Ja Hother er en flink mand , har hjalp mig også med at monter det samme kit i min , da det god kan være lidt svær at monter det, hvis man er bange for at bruge for mange kræfter. 

Lige præcis!  Og den klarede Hother da lige for mig i går, på 5 min. Så nu er jeg en glad mand.

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 01:50
Ja Hother er en flink mand , har hjalp mig også med at monter det samme kit i min , da det god kan være lidt svær at monter det, hvis man er bange for at bruge for mange kræfter. 
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Status: Offline
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Jeg vækker lige en gammel tråd! Har modtaget kit'et fra bluraychip.dk, og sidder og nørkler med at installere det.

Kan dog overhovedet ikke få punkt 4 i vejledningen fra deres hjemmeside til at spille på en fornuftig måde. Fladkablet vil ikke "tage fat" i chip'en. Jeg kan kun få den presset en lille smule ned, men så snart jeg bevæger chip'en herefter, falder fladkablet ud.

Jeg skal ikke nyde noget af at bruge vold, så vil lige høre om nogen herinde har et par tip, inden jeg går amok?

Jamen det er heller ikke så nemt. Du skal bruge begge hænder, og så skal du nærmest massere fladkablet ned i stikket. På enden/flade side af  fladkablet sidder et lille "udhæng", her skal du om muligt lægge din primære styrke. Så bør det gå som en Mis.

Held og lykke 

Mange tak for hjælpen.

Jeg opgav dog til sidst. Det får jeg sgu aldrig til at spille som jeg gerne vil have det.

Så er der nogen i Københavnsområdet som har lyst til at gøre det for mig, mod betaling? Jeg kommer gerne forbi med afspiller + chip!

Giv en melding.

Jamen hvis du kommer til Kastrup, så klare jeg sagen for dig - og uden betaling,,,,,så nemt er det nemlig

Det er sgu stort af dig, takker!

Smider dig lige en PM.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Jeg vækker lige en gammel tråd! Har modtaget kit'et fra bluraychip.dk, og sidder og nørkler med at installere det.

Kan dog overhovedet ikke få punkt 4 i vejledningen fra deres hjemmeside til at spille på en fornuftig måde. Fladkablet vil ikke "tage fat" i chip'en. Jeg kan kun få den presset en lille smule ned, men så snart jeg bevæger chip'en herefter, falder fladkablet ud.

Jeg skal ikke nyde noget af at bruge vold, så vil lige høre om nogen herinde har et par tip, inden jeg går amok?

Jamen det er heller ikke så nemt. Du skal bruge begge hænder, og så skal du nærmest massere fladkablet ned i stikket. På enden/flade side af  fladkablet sidder et lille "udhæng", her skal du om muligt lægge din primære styrke. Så bør det gå som en Mis.

Held og lykke 

Mange tak for hjælpen.

Jeg opgav dog til sidst. Det får jeg sgu aldrig til at spille som jeg gerne vil have det.

Så er der nogen i Københavnsområdet som har lyst til at gøre det for mig, mod betaling? Jeg kommer gerne forbi med afspiller + chip!

Giv en melding.

Jamen hvis du kommer til Kastrup, så klare jeg sagen for dig - og uden betaling,,,,,så nemt er det nemlig

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Status: Offline
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Jeg vækker lige en gammel tråd! Har modtaget kit'et fra bluraychip.dk, og sidder og nørkler med at installere det.

Kan dog overhovedet ikke få punkt 4 i vejledningen fra deres hjemmeside til at spille på en fornuftig måde. Fladkablet vil ikke "tage fat" i chip'en. Jeg kan kun få den presset en lille smule ned, men så snart jeg bevæger chip'en herefter, falder fladkablet ud.

Jeg skal ikke nyde noget af at bruge vold, så vil lige høre om nogen herinde har et par tip, inden jeg går amok?

Jamen det er heller ikke så nemt. Du skal bruge begge hænder, og så skal du nærmest massere fladkablet ned i stikket. På enden/flade side af  fladkablet sidder et lille "udhæng", her skal du om muligt lægge din primære styrke. Så bør det gå som en Mis.

Held og lykke 

Mange tak for hjælpen.

Jeg opgav dog til sidst. Det får jeg sgu aldrig til at spille som jeg gerne vil have det.

Så er der nogen i Københavnsområdet som har lyst til at gøre det for mig, mod betaling? Jeg kommer gerne forbi med afspiller + chip!

Giv en melding.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Shaolin Shaolin skrev:

Jeg vækker lige en gammel tråd! Har modtaget kit'et fra bluraychip.dk, og sidder og nørkler med at installere det.

Kan dog overhovedet ikke få punkt 4 i vejledningen fra deres hjemmeside til at spille på en fornuftig måde. Fladkablet vil ikke "tage fat" i chip'en. Jeg kan kun få den presset en lille smule ned, men så snart jeg bevæger chip'en herefter, falder fladkablet ud.

Jeg skal ikke nyde noget af at bruge vold, så vil lige høre om nogen herinde har et par tip, inden jeg går amok?

Jamen det er heller ikke så nemt. Du skal bruge begge hænder, og så skal du nærmest massere fladkablet ned i stikket. På enden/flade side af  fladkablet sidder et lille "udhæng", her skal du om muligt lægge din primære styrke. Så bør det gå som en Mis.

Held og lykke 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Status: Offline
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 18:26

Jeg vækker lige en gammel tråd! Har modtaget kit'et fra bluraychip.dk, og sidder og nørkler med at installere det.

Kan dog overhovedet ikke få punkt 4 i vejledningen fra deres hjemmeside til at spille på en fornuftig måde. Fladkablet vil ikke "tage fat" i chip'en. Jeg kan kun få den presset en lille smule ned, men så snart jeg bevæger chip'en herefter, falder fladkablet ud.

Jeg skal ikke nyde noget af at bruge vold, så vil lige høre om nogen herinde har et par tip, inden jeg går amok?

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 11:48
Ja, ja, det er jeg klar over. Det var ikke fordi jeg prøvede at se en film (hvem
har tid til det?), men bare for at tjekke, om det rent faktisk ændrede noget
at trykke 1, 2 eller 3. Og det gjorde det.

Anyway, finder nok en løsning og indtil videre fungerer den hackede
firmware jo uden problemer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu