recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic igen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic igen...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic igen...
    Sendt: 11-August-2009 kl. 01:26

Hey min "gamle" mors tv stod af i går og jeg har ikke været på tv/plasma markedet et stykke tid nu, men det er vel bare stadig panasonic tx-p42x10y der er beste køb i forhold til pris?

Sad så og kiggede efter hvordan jeg skal få dvb-c tuneren til at fungere med hendes yousee både på de sd digitale kanaler men også på kanal 5 hd. Er det bare sådan en som den her jeg skal bruge ?

http://cinemagic.dk/shop/yousee-mpeg4-ca-4704p.html?utm_sour ce=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

Eller er der andre bedere, billigere alternativer ?

på forhånd tak for svar på noget der sikkert har været oppe 1.000 gamge

vh zk

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 01:46
Ja, køb et Viaccess CAM by Smit hos dvbshop.net til under halv pris. Proshop har dem vist også til en ok pris.

Der er i øvrigt ikke noget som hedder et MPEG4 CAM, udover måske hos marketingfolk. Et CAM er et CAM...


Redigeret af JesperLund - 11-August-2009 kl. 01:47
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
jonasf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:



Der er i øvrigt ikke noget som hedder et MPEG4 CAM, udover måske hos marketingfolk. Et CAM er et CAM...


Det mener midt data ellers vil dette så virke med hd kanalerne http://midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=VIACCESS&goto=p roductinfo&mainfunc=link
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 19:55

http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/tv-tilbehoer/d vbviaccess_viaccess_ca-modul_.htm

Dette er det strong modul cinemagic.dk tager 50 kr mere for. Der står bagpå cam modulet at den er godkendt til mpeg2 og mpeg4.

Har en selv

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 20:17
Jeg har købt mit CA modul samme sted som jeg købt mit G10 (et Panasonic center), fik at vide at naturligvis virkede det med mit G10 når det var købt samme sted og betalte kun 495,- for det. Det er ikke en mærkevare men hvad gør det når det virker som det skal.

Hvis du skal have Kanal 5 HD skal du også have et digitalt TV abonnement hos YouSee og minimum mellempakken.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2007
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2009 kl. 09:44

Jeps er med på jeg skal ha et kort som det jeg selv bruger til min samsung boks fra yousee. Samtidig med der skal være minimum mellem pakken, og det er der.

Ville bare gerne indstille tv'et for hende med digitale kanaler med det samme for optimal billede.

dvs dette her ville kunne bruges ?

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=168919

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu