recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspille BluRay ISO filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspille BluRay ISO filer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspille BluRay ISO filer
    Sendt: 21-August-2009 kl. 12:48
Hejsa med jer,

Undskyld, findes der nogle medieafspillere som kan afspille BluRay ISO'er ? Ved at der på et tidspunkt kom en beta firmware til Tvix 6500A, men den kunne kun afspilles dem 100 gange. Er der kommet en rigtig version ?

Har kigge lidt på MKV filer - for det kan de vist alle afspille. Men jeg kan ikke finde ud af at lave dem og hvilket program skal man bruge ?

Håber at nogle kan hjælpe. Pft.

God weekend.

Mvh. Torben
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 13:05
EN ISO er jo et billede af original disken. Den skal mountes vha fx Deamon Tools eller Alchol 120% Virtual BD Drive. Så vil enhver afspiller der kan håndtere BD kunne læse disken og afspille den.
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 00:51
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

EN ISO er jo et billede af original disken. Den skal mountes vha fx Deamon Tools eller Alchol 120% Virtual BD Drive. Så vil enhver afspiller der kan håndtere BD kunne læse disken og afspille den.


Hør Patriark, hvis det er dig med barnet til venstre, vil jeg lige ønske tillykke. Sådan en størrelse kan da gøre hvem som helst blød.

Venlig hilsen Ken_T
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

EN ISO er jo et billede af original disken. Den skal mountes vha fx Deamon Tools eller Alchol 120% Virtual BD Drive. Så vil enhver afspiller der kan håndtere BD kunne læse disken og afspille den.


Hør Patriark, hvis det er dig med barnet til venstre, vil jeg lige ønske tillykke. Sådan en størrelse kan da gøre hvem som helst blød.

Venlig hilsen Ken_T


Det er mig på billedet og tak skal du have;-)
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu