recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee ønsker fælles front mod HD-snyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee ønsker fælles front mod HD-snyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee ønsker fælles front mod HD-snyd
    Sendt: 07-September-2009 kl. 10:55

Her er link til interessant side:

http://mediawatch.dk/artikel/breining-faellesfront-mod-hd-sn yd

Copy/past (kursiv):

De store tv-distributører vil ikke finde sig i, at broadcasterne snyder på HD-vægten

Niels Breining fra Yousee. PR-foto

Relaterede artikler

Niels Breining, øverste chef for Yousee, opfordrer nu ifølge Ritzau til, at tv-distributørerne går sammen om at forhindre, at tv-stationer kalder deres udsendelser for HD, når der i nogle tilfælde kun er tale om opskalerede udgaver af det almindelige digitale signal.

"Hvis det ellers er lovligt, at vi gør fælles front, så bør vi samle os og tvinge tv-kanalerne til at være ærlige omkring, hvornår de sender HD, men især hvornår de ikke gør," siger Niels Breining til Ritzau.

Og Jens Arnesen, direktør for Canal Digital er enig.

Vi bør arbejde for, at kanalerne kun skriver HD, når der rent faktisk er tale om ægte HD, siger han.

------------------------------------------------------------

Der er ikke sat navn på "snyderne", men det kunne være interessant at få gjort her.

F.ex har jeg ofte på Eurosport HD undret mig over hvordan det udsendte kan kaldes HD. Andre gange er det OK (modtagelse via YouSee).

/ Jørgen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 11:07
Skriver TV 2 Film HD ikke TV 2 Film HD konstant nu?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu