recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilginboks og Pinkode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilginboks og Pinkode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilginboks og Pinkode
    Sendt: 08-September-2009 kl. 23:48

Jeg har fundet ud af hvad man skal gøre hvis man Får denne besked på skærmen Efter Boot . instalationsnr og pinkode som betyder at du ikke kan se tv , nogle siger man skal trykke på X på fjerbetjeningen det virker dog ikke hos mig . Denne fejl er begyndt at fremkomme hos nogle .

DET jeg  gjorde var at indtaste Instalationsnr og pinkoden som er 4 gange 0 -- Altså intast i pinkode feltet 0 0 0 0 og tryk på Ok på fjernbetjeningen . Nu Registredres boksen og frem kommer Dr 1 som den jo plejer at gøre efter genstart .

I stedet for at tage strømen på boksen kan man bare holde den blå slukknap inde i ca 5 sekunder eller bare til den begynder at blinke Blå , så begynder den at Boote op .

 

 

Har faktisk prøvet at få Pinkoden Hos Profiber men de siger bare at det skal videre til en tekniker og at det har noget med bindingen med deres servere og Tilginboksen og  ikke er noget man kan gøre hjemmefra det er noget som skal rettes hos dem . De har derimod hver gang det er sket for mig bedt om at jeg skal læse Mac adresse og serienr op for dem for at se om det passer med deres oplysninger . ???? det kan man se i Mit profiber under Abonnementer og Ordre . !!!!!!!

Det kan være at deres suport medarbejdere ikke ved hvad man skal indtaste eller også må de bare ikke sige det . ????

Det vil jeg da have undersøgt da jeg jo skal tilbage sende den Defekte Boks da de har sendt  mig en ny , ikke bare p.g.a. denne fejl men på grund af de mange andre problemmer som er skyld i at man skal genstarte boksen næsten hver dag for mit vedkommende P.G.A. mange af de fejl som opstår .

 

 

 



Redigeret af janbau - 08-September-2009 kl. 23:50
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu