recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1 modtager løsning til Viasat og CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket1 modtager løsning til Viasat og CD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mylle78 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 17:54

Har en Ipbox 9000 hd og det virker med begge kort. HD kanalerne virker på CD kanalerne og har ikke nogen HD kanaler ved viasat, så ved ikke om de virker. Tvivler dog på at de gør.

 

Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 603
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2009 kl. 22:45
ok kører du med enigma2 eller ?? (har læst lidt på lektien)
Per Korshøj




Til top
Mylle78 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 16:09

Det ved jeg faktisk ikke

Installeret nbl9341 via usb. Gik på boxen via ip adr. Rettede den til nordic og vupti så køre begge smartcard reader til CD og Viasat. CD kort øverst og viasat nederst. Men det virker.

Har dog fundet ud af, at skal du har signalet rundt til andre tv i huset, så kan du kun bruge SD-PAL udgang. Det kan man leve med i resten af huset, men på huset alter kan man ikke bruge hdmi udgangen kun scart. Endten eller desværre. Så ryger den rigtig gode kvalitet og ideen med HD kanalerne. Det kræver kun en genstart (1 min.) at skifte til hdmi, men så kommer der ikke billed rundt i resten af huset. Skod.

Ja ellers en fed box, men findes der en løsning på dette eller kan dreamboxen løse dette, så kunne jeg godt finde på at bytte dem ud.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu