recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ýousee - digital tv på flere skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÝousee - digital tv på flere skærme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dahl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Ýousee - digital tv på flere skærme
    Sendt: 22-September-2009 kl. 23:13

Hej

Har et ret irriterende problem,

Jeg har yousee , 1 stk. fladskærm med dvb-c og 1 pc med TT connect 3650 CI Usb tuner til DVB-C.

Mit problem er,

Jeg kan ikke modtage tv2 dr1 dr2 samt zulu 6eren og tv2film, nickelodeon og nogle andre kanaler fra Yousee, når jeg tilslutter min PC med et antennekabel, uanset om tuneren bruges eller ej, hvis tuneren er slukket og når jeg hiver antennestikket ud på pcen så er det hele tilbage på fjernsynet, 

Jeg har monteret 1 ekstra Triax Antenne slutdåse i rummet med PC og i stuen har jeg brugt en Triax sløjfedåse, der er den del kabler samt pc'en står lige omkring antenne slutdåsen, kan det være noget støj herfra der gør det? eller skal signalet forstærkes? har prøvet med mange forskellige 2 og 3 skærmede kabler, men jo dyrere kabler jo dårligere signal, ligenu har jeg et kina kabel med faste stik på.

Kan i hjælpe?

Bedste Hilsner

Dahl

Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu