recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reciver tl gratis kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReciver tl gratis kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Emne: Reciver tl gratis kanaler
    Sendt: 23-September-2009 kl. 22:36

hej

 har fået en Next ye-2000 FTA USB reciver , vil bruge den som ekstra modtager ,når jeg optager på mindm800. den er på Arabisk sprog det er jo svær at forstå når man ikke er Araber. kan ikke læse hvor jeg skal stå i nenu for at vælge nyt sprog. er der nogen der ved om man kan restette den så den starter fra fabriks indstilninger . har søgt på nettet kommer ikke noget frem.

hilsen agger



Redigeret af agger - 23-September-2009 kl. 22:37
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 22:43
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 00:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Kan du mon bruge noget af dette: http://www.eniro.dk/query?search_word=Next+ye-2000+FTA+USB&a mp;a mp;lang=&ax=&what=web

hej radiomanden

det var vist mest download sider ??????. men jeg fik lidt mod på at prøve igen, så fandt faktisk ud af at den var fra tyrkiet, så fandt hjemmeside hvor jeg kunne finde manuael, så tror jeg har fikset det  ikke helt sikker endnu men den finder efter kanaler nu. så tak for hjælp.ok reciver til jeg får taget mig sammen til at prøve sky hihi. jeg havde en gammel nokia 9000 s fra viasats spæde start det var en dårlig reciver til astra 2.

hilsen agger

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu