recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til køb af projektor/lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp til køb af projektor/lærred

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
01peter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til køb af projektor/lærred
    Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 18:31
hej recordere.

jeg blev henvist til dette forum af en mate fra et andet site i håb om at i kan hjælpe med at finde en løsning til mit behov..

jeg vil gerne købe en ps3/xbox 360, som jeg kan tilslutte en projektor via hdmi kabel og ellers nyder det gode grafik fra konsollerne.

den samme mate som henviste mig til dette site, sagde også til mig at det jeg har brug for er Infocus X9 som kan købes til 5k.. ret billigt i forhold til alt det andet synes jeg.. jeg har 10k til konsol, projektor og tilbehør..

hvad synes i om Infocus X9? og hvad for en ophæng skal man købe til den? billigst muligt.. og hvad med lærred? det eneste jeg ved er at det skal være et rullelærred..

fra det sted hvor projektoren skal hænge og til det sted hvor lærredet vil være, er der ca. 3,5 m også er det 2 m bred..   hvad for et lærred skal man så vælge? igen, så billigt så muligt..

på forhånd mange tak
og god efterårsferie til dem der har det..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu