recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 10 - What’s new
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeovision 10 - What’s new

 Besvar Besvar Side  <1 212223
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 18:53
Logitech Harmony One er lykken for mig
kan bedre lide design på mit krp 500.
vil ikke kun have en 40 tommer
samt jeg kunne købe to krp

Men man kan ikke komme uden om B&O levere noget af det bedste lcd billede. Selvom de laver billedet efter en bruger undersøgelse
men det er deres valg

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke kan tage den slags kommentarer seriøst, idet de bærer præg af at du aldrig har ejet en B&O produkt,

har aldrig ejet en bolig til 35mil. , og kan da stadigvæk selv have en mening om mit førstegangs indtryk er flot eller skrot.

Og hertil kommer jo så spørgsmålet , om jeg ville investere i 10 serien..så hellere LG som idag, selvom om "klassen" ikke er det samme, så er det klart en vinder..tror helt klart "borderless" vinder over konceptet "designless"

Tror nok jeg kun kan sige, du nok ikke har ejet noget LG udstyr, så vi kan jo tage udgangs punkt i din statement der, hvis du vil argumentere BeO skærm fremfor en LG skærm.

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke kan tage den slags kommentarer seriøst, idet de bærer præg af at du aldrig har ejet en B&O produkt,

har aldrig ejet en bolig til 35mil. , og kan da stadigvæk selv have en mening om mit førstegangs indtryk er flot eller skrot.

Og hertil kommer jo så spørgsmålet , om jeg ville investere i 10 serien..så hellere LG som idag, selvom om "klassen" ikke er det samme, så er det klart en vinder..tror helt klart "borderless" vinder over konceptet "designless"

Tror nok jeg kun kan sige, du nok ikke har ejet noget LG udstyr, så vi kan jo tage udgangs punkt i din statement der, hvis du vil argumentere BeO skærm fremfor en LG skærm.

Jeg vil ikke udtale mig omkring LG-tv idet jeg kun har set dem i butikker, men jeg har læst den test der vedrører LG SL8000 som får rimelige god kritik  Omvendt har jeg set et Beovision 7/40 flere gange, og hvis man tager udviklingen i betragtning, så vil jeg mene at man får et af de bedste billeder på LCD markedet, MEN man betaler jo også for det

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke kan tage den slags kommentarer seriøst, idet de bærer præg af at du aldrig har ejet en B&O produkt,

har aldrig ejet en bolig til 35mil. , og kan da stadigvæk selv have en mening om mit førstegangs indtryk er flot eller skrot.


Nu er B&O's styrke jo netop helhedsoplevelsen, og den tager altså lidt mere end et "førstegangsindtryk" at opleve

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 04:20
TILLYKKE med den store succes B&0
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 212223
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu