recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Usædvanlige krav til multimediacenter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUsædvanlige krav til multimediacenter?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stkean Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: Usædvanlige krav til multimediacenter?
    Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 15:19

Hej,

jeg er ved at købe ny fladskærm. Og tak, men det har jeg såmænd ikke brug for hjælp til

Som grundinfo: jeg har TDC Home Trio - så delen mht tv-kanaler og optagemulighed er der ikke brug for at tænke på nu.

Men hvordan finder jeg et multimediacenter, som løser, hvad jeg i øvrigt vil kunne:

1) jeg skal kunne gå på nettet og se BBC Player (streamede engelske tv-udsendelser live eller 'båndet' 30 dage efter visning i England). Jeg har abonnement på en VPN-løsning på min PC (£5 pr. måned), så min PC får en engelsk IP-adresse. Denne løsning skal flyttes til det nye TV og et program (BBC iPlayer) skal kunne downlades.

2) Multimediacenteret skal indeholde en forstærker til mine passive eksterne højttalere (2.1 Cerwin Vega), så al tvlyd går via de eksterne højttalere.

3) Kranen - som Kim Larsen siger - vil have en DVD afspiller. Måske burde det være Blu-Ray, men det er ikke vigtigt...

 Jeg har kigget en del i butikker og på nettet. Og som jeg ser mulighederne er det enten at sammenstykke vha forskellige enheder som Surround Receiver +  DVD / Blu-Ray afspiller + PC. Eller købe et af de store multimediacentre fra f.eks. Vision Mediacenter eller Amitech Homecenter 600-serien, hvor prisen er oppe mod de 15K.

Jeg vil ikke bygge et selv.

Har I ideer / tips, når budgettet er omkring 5K?

Hilsen

Stig

 

 

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu