recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydudfald ved film/musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLydudfald ved film/musik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gokk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Lydudfald ved film/musik
    Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 00:51

Jeg har et dødssygt problem med afspilning af musik (MP3) og film (både DVD og Blu-ray).

Problemet er at lyden falder ud en gang imellem. Det kan være 1 sekund og andre gange op mod 20 sekunder.

Det har kørt perfekt i ca. ét år, men så for 14 dage siden startede omtalte ballade.

Jeg har fundet ud af at det er når der der sker noget på lysnettet. Altså hvis lyset tændes et andet sted i huset, eller kompressoren i køleskabet starter. Så dør lyden i 1-20 sekunder. Det er til at blive helt gasblå af!

Ahhh - Tænkte jeg. Det er nok lytterne i PSU der var blevet fes'ne. Skiftede til en 450 Watt møghund, men dette løste det ikke. Har endvidere, efter en clean om installation af Vista, smidt Win7 på. Duer heller ikke. Sikrede mig at alle ting er jordet korrekt, men heller ikke dette virkede en hat.

Er lidt træt i ansigtet over at skulle give den et nakkeskud.

Nogen der kan byde ind med nogle løsningsforslag?

Dåsen er en FuSi Scaleo EV med følgende spec's:

* Intel C2D E6400

* 4 GB DDR2 RAM / 500GB disk

* ATI Radeon HD 3450 m/256MB DDR2

* Dual PCI-E skralder ASUS tv-tuner kort

* LGE Blu-ray brænder

* Onboard lyd (Realtek 7.1)

Lyden afvikles på et Logitech Z-5500 bulder system via Digital coax.

Billedet afvikles på et Sony skrummel via DVI.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu